رسته‌ها
از چشم غربی
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 8 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 8 رای
از چشم غربی یک رمان جنجالیست که به عنوان یکی از بهترین دستاوردهای ادبی کنراد تحسین شده و به طرز ماهرانه ای آشفتگی سیاسی روسیه در قرن نوزدهم را به تصویر می کشد و همچنین تحولات چشمگیر در زندگی یک دانشجو به نام رازموف را دنبال می کند؛ در حالیکه او خود را برای کار در بوروکراسی تزاری آماده می کند.
طی طرحی که چرخ می خورد و بازمی گردد، رازموف در توطئه انقلابی درگیر می شود وقتی که به یک دانش آموز دیگر که یک مقام عمومی را ترور می کند پناه می دهد. او که به طور فزاینده ای درگیر فتنه های سیاسی رادیکال ها می شود، به آنارشیستی که به او کورکورانه اعتماد کرده بود خیانت می کند. مقامات سپس رازموف را برای مأموریتی جاسوسی اعزام میکنند و...
کتاب یک مطالعه شخصیتی جذاب است که به طرز حیرت انگیزی، دلمشغولی های رازوموف را در مورد نجابت و پاسخگویی را نشان می دهد، هنگامی که با حقایق و ارزشهای یکپارچگی انسان و قدرت اخلاق روبرو می شود.
داستان این رمان در سنت پترزبورگ، ژنو و سوئیس می گذرد و پاسخ کنراد است به رمان جنایت و مکافات. مشهور بوده که کنراد از داستایفسکی متنفر بوده است! از چشم غربی پر است از بدبینی و درگیری در مورد شکست های تاریخی جنبش ها و آرمان های انقلابی. اظهارات کنراد در این کتاب و همچنین کتاب های دیگرش در مورد غیرمنطقی بودن زندگی، کدورت شخصیت، بی عدالتی ای که با آن رنج به افراد بی گناه و فقیر تحمیل می شود و بی احترامی به زندگی کسانی که با آنها هستی را به اشتراک می گذاریم را به تصویر می کشد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
351
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
شازده
شازده
1401/08/21

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی از چشم غربی

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
PDF
10 مگابایت
از چشم غربی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک