رسته‌ها
ژان کریستف - جلد ۱ و ۲
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 15 رای
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 15 رای
ژان کریستف یک رمان زندگی نامه ای روان شناسانه است. شخصیت اصلی آن، ژان کریستف، یک نابغه موسیقی و یک قهرمان واقعی است. او علیه شر و ریاکاری قیام می کند و در ادبیات، سیاست و جامعه و همچنین موسیقی، صادقانه به دنبال حقیقت است. این کتاب، بحث در مورد جنبش ها و فعالیت های فکری دوران مدرن است و تمام اتفاقات آن از زندگی خود ژان کریستف گرفته شده است. ژان کریستف در فقری وحشتناک در یک شهر کوچک آلمان، در نزدیکی مرز فرانسه متولد شده است. پدر الکلی و همیشه مست او، قبل از هفت سالگی، او را آموزش می دهد تا به عنوان یک اعجوبه در عرصه موسیقی ظاهر شود. او در سن چهارده سالگی نان آور خانواده می شود. ژان کریستف با ایده های اصلی خود در موسیقی و استقلال اندیشه خود، نوازندگان شهر بومی خود را مورد اهانت قرار می دهد. او پس از نزاع و جدال با پلیس مجبور می شود که در سن بیست سالگی آلمان را ترک کند و به پاریس فرار کند. در پاریس در فقری وخیم، او برای موسیقی و ایده آل های سازش ناپذیر خود می جنگد و اخلاق، رفتار و موسیقی فرانسوی را مورد بازبینی قرار می دهد.
رومن ورلان به خاطر نوشتن رمان ژان کریستف در سال ۱۹۰۵ موفق به دریافت جایزه ی پریکس فمینا و در سال ۱۹۱۵ موفق به دریافت جایزه پولیتز ادبیات می شود.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
804
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
محراب
محراب
1401/08/24

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی ژان کریستف - جلد ۱ و ۲

تعداد دیدگاه‌ها:
4
واقعا یکی از بهترین کتابهای رمانی که در عمر کوتاهم خواندم و احساس بزرگی کردم
در دوران نوجوانی و جوانی وقت زیادی گذاشتم تا این کتاب ده جلدی را بخوانم در آن زمان درک مطالب ان برایم بسیار دشوار بود اما کشش داستان به حدی بود که یک تابستان سال 1355 را برای خواندنش صرف کردم الان فکر می کنم در دهه 60 زندگی یک بار دیگر باید برای آن وقت بگذارم و بازخوانی کنم فقط نمی دانستم کجا می شود این کتاب را پیدا کرد که الان متوجه شدم در اینجا حداقل به صورت پی دی اف هست
با درود، این رمان چهار جلدی است و این فایل جلدهای 1 و 2 کتاب است.
ژان کریستف - جلد ۱ و ۲
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک