رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
ذهن آگاهی و ژرف اندیشی
امتیاز دهید
5 / 0
با 0 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 0
با 0 رای
(زندگی بر اساس دانش و خرد و آگاهي از بدن برای روبرو شدن بافشارهای عصبی، درد و بیماریهای ناگهانی) با اقتباس از کتاب دکتر زین

علی کیهانی در کتاب ذهن آگاهی و ژرف اندیشی می‌کوشد راه خودسازی و رهایی از آسیب‌های وارد شده در زندگیتان را به شما نشان دهد تا بتوانید زندگی زیباتری را برای خود خلق نمایید.
ذهن آگاهی و ژرف اندیشی (Mindfulness and deep thought) شما را به دنیایی دعوت می‌کند که بتوانید بیاموزید چگونه صادقانه با زخم‌های نهفته در ذهنتان که به ضمیر و وجودتان رخنه کرده است روبرو شوید. نویسنده در این اثر زندگی بر اساس دانش، خرد و آگاهی از بدن برای روبرو شدن با فشارهای عصبی، درد و بیماری‌های ناگهانی را به شما آموزش می‌دهد.
دردهای مزمنی که زخم آن پس از سال‌ها در فکرتان باقی مانده است و اگر بدان توجه نشود مانند موریانه در وجودتان رخنه می‌کند و شما را از درون تحلیل می‌برد و آسیب‌های ذهنی‌ شما را عمیق‌تر و دردناک‌تر می‌نماید. این دردهای فکری مزمن به مرور زمان می‌تواند شما را وارد دنیای سیاه افسردگی شدید نماید. این کتاب به شما می‌آموزد تا چگونه دوباره به بازپروری ضمیرتان در هر لحظه از زندگی بپردازید؛ به طوری که تنها به لحظه‌ی اکنون فکر کنید و از شما دعوت می‌کند که آگاه و صادقانه با ذهن آگاهی و رفتار نیک و بی‌ریا با انسان‌ها زندگی کنید.
یکی از اصول زندگی کردن آگاهانه و بی‌ریا این است که هر زمان هر کاری که انجام می‌دهید تماماً به آن فکر کنید. همیشه در زمان حال باشید. صحنه‌سازی نکنید و همواره راستگو و امیدوار باشید. سعی کنید قدر سلامتی‌تان را بدانید و آگاه باشید که همه چیز می‌تواند به سرعت چشم بهم زدن تغییر کند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
meysam1993
meysam1993
1401/07/12

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی ذهن آگاهی و ژرف اندیشی

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
ذهن آگاهی و ژرف اندیشی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک