رسته‌ها
راهنمای یهود و نصارا و یا بیبلها
امتیاز دهید
5 / 3
با 8 رای
امتیاز دهید
5 / 3
با 8 رای
نویسنده در این کتاب به‌روشنی مشخص می‌کند که انجیل و تورات فعلی نصارا و یهود کتاب‌های آسمانی نیستند و بعد از حضرت عیسی و حضرت موسی (علیهما السلام) به دست بشر ساخته و پرداخته شده است. این کتاب نشان می‌دهد که نه‌تنها این کتب برای هدایت به کار نمی‌خورد، بلکه از بسیاری جهات مضر به توحید و اخلاق است؛ همچنین نشان می‌دهد که خداوند قادر متعال و پیامبران در خلال صفحات این کتب خیلی کوچک معرفی شده‌اند. نیز ثابت می‌کند که تمامی مطالب آنها جعلی و ساختگی است و اگر قرآن مجید نبود، ما نمی‌توانستیم به شخصیت پیامبران پیش از روی این کتب پی ببریم. در ابتدای کتاب به زندگی‌نامه و آثار علامه سید هبةالدین شهرستانی به اختصار پرداخته شده است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
125
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
نانوشته
نانوشته
1401/08/01

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی راهنمای یهود و نصارا و یا بیبلها

تعداد دیدگاه‌ها:
4
و البته مضمون این کتاب خود برهان قاطعی ست از اینکه نویسنده آن بر ضد قرآن و کلام اون هست. امیدوارم بتونه از کتابش در مقابل آیه 48 سوره مائده «وَ أَنْزَلْنا إِلَیْکَ الْکِتابَ بِالْحَقِّ مُصَدِّقاً لِما بَیْنَ یَدَیْهِ مِنَ الْکِتابِ»؛ (ما این کتاب را به حق بر تو نازل کردیم، در حالى که این کتاب، کتب آسمانى پیشین را تصدیق مى‏ کند) و یا در آیه 44 از همین سوره با این بیان مواجهیم که: «إِنَّا أَنْزَلْنَا التَّوْراةَ فِیها هُدىً وَ نُورٌ»؛ (ما تورات را نازل کردیم که در آن هدایت و نور بود... دفاع کنه.
شما اساسا برداشتتان از آیه شریفه اشتباه است.
۱-قرآن تورات و انجیل وحیانی را تایید می نماید، نه تورات و اناجیل موجود را
۲-کتابی که قرآن به نام تورات به ما می شناساند، همانی است که بر موسی (ع) نازل شده. در تورات فعلی از درگذشت موسی (ع) صحبت می کند. چطور حضرت موسی می گوید که "موسی درگذشت"؟
3-کتابی که ابراهیم نبی را زن فروش، لوط را زناکار با محارم، داوود را زناکار محصنه می داند و در آن به موسی دستور می دهد که سگ و گربه و کودک شیرخوار را قتل عام کن، چطور هدایت و نور است؟
خطاب به نویسنده کتاب: برای اثبات حقانیت باورهای خودت سعی کن مدافع ایمانی خوبی باشی نه اینکه بخایی با تخریب و تبلیغ سو برای دیگران برای خودت و باورهات شرافت بخری. امیدوارم متوجه شده باشی
راهنمای یهود و نصارا و یا بیبلها
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک