رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
مدارس جاسوسی
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 5 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 5 رای
بهره‌برداری نامحسوس سازمان سیا، اف‌بی‌آی و اطلاعات خارجی از دانشگاه‌های آمریکایی

دانیل گلمن در این کتاب به این موضوع پرداخته است که سرویس‌های اطلاعاتی تحصیلات عالی آمریکا را هدف گرفته‌اند. او در این کتاب توضیح می‌دهد که خاطرات افسران سابق CIA نشان می‌دهد بهره‌کشی از دانشجویان جدید در دانشگاه‌ها یا کنفرانس‌های فرهنگی امری طبیعی است.

گلمن این کتاب را به دو بخش تقسیم کرده است. اول به بررسی جاسوسی خارجی و آمریکایی در دانشگاه می‌پردازد. از جمله وقایع فاش شده در بخش ۱ عبارت‌اند از: دانشجوی فارغ‌التحصیل چینی که از طریق آزمایشگاه دانشگاه دوک، تحقیقی درباره نامرئی بودن با بودجه پنتاگون را می‌دزدد. یک زن پورتوریکویی تحسین‌کنندهٔ رژیم کاسترو که هم خودش برای کشور کوبا جاسوسی می‌کند و هم هم‌کلاسی دانشگاهی‌اش را که به یکی از مخرب‌ترین عوامل نفوذی داخل دولت ایالات متحده تبدیل می‌کند.

در بخش ۲: سازمان CIA کنفرانس‌های فرهنگی برگزار می‌کند تا بتواند دانشمندان برنامه سلاح‌های هسته‌ای را برای ترک آنجا و پناهنده شدن ترغیب کند. مأموران CIA که به طور مخفیانه در دانشگا‌ه هاروارد به استخدام افراد در حین تحصیل می‌پردازند و برنامه‌های کارآموزی که کارشان آموزش مقامات ناآگاه است و داجین پنگ، استاد مستأصل شده دانشگاه فلوریدای جنوبی، به مصاف مأمور FBI ، دایان مرکوریو می‌رود.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
souba
souba
1401/05/29
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی مدارس جاسوسی

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
مدارس جاسوسی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک