رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
خاموشی غریبانه سید علی
امتیاز دهید
5 / 0
با 0 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 0
با 0 رای
با مقدمه: علی سیلانیان‌طوسی

سرگذشتی واقعی از مصایب و مرارت‌های یک یتیم

داستانی که پیش رو دارید منطبق بر یک ماجرای واقعی است. داستانی که پایان تلخ یک کودک دوازده و نیم ساله را به شما نشان می دهد. پایانی که براثر اعتیاد پدر خانواده بسیار تلخ تر تمام می شود.
ماجرای سید علی، ماجرای زجرها و ناراحتی های کودکی پاک و سیدی درد کشیده می باشد و در عین آن به سرنوشت برادرش سید محمد اشاره دارد. این مجموعه در بردارنده دو دیدگاه افراطی و تفریطی است از طرفی خانواده سیدعلی نمایانده می شود و از جنبه دیگر شخصیت دیگر داستان به نام علی آقا. علی آقا، گرفتار افراط در محبت و خانواده سیدعلی دچار تفریط محبت بودند، که هر کدام یک درد بزرگ است.
آنچه که این مجموعه سعی در ارائه آن دارد، این است که ضمن بیان داستانی واقعی و پایانی تلخ، نکاتی را به مخاطب خود انتقال دهد تا بتواند از آنها بهره لازم را ببرد.
با مطالعه این داستان می توانیم به گوشه ای از مصائب اجتماعی خود پی ببریم و به دنبال اصلاح آن بر آییم. سید علی ها و سید محمدها در جامعه ما زیاد هستند، پس باید سعی کنیم با ریشه کن کردن فقر فرهنگی و مذهبی و آسیب شناسی اجتماعی از وقوع مجدد چنین حوادثی جلوگیری نماییم.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
asreno
asreno
1401/03/17
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی خاموشی غریبانه سید علی

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
خاموشی غریبانه سید علی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک