رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

هنر گفت‌وگو: چگونه بتوانیم در هر موقعیتی سر صحبت را باز کنیم

هنر گفت‌وگو: چگونه بتوانیم در هر موقعیتی سر صحبت را باز کنیم
امتیاز دهید
5 / 0
با 0 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 0
با 0 رای
این کتاب دربردارنده‌ی مجموعه‌ای از مهارت‌های گفتگو است که به شما کمک می‌کند بدون استرس و ترس با دیگران صحبت کنید و از سخنان خود راضی باشید و لذت بیشتری ببرید.

آیا زمانی که با یک غریبه صحبت می‌کنید، استرس و تپش قلب می‌گیرید؟ آیا در مصاحبه‌های استخدامی خود شکست می‌خورید؟ آیا در یک دورهمی کاری زانوهایتان به لرزه می‌افتد و کف دستانتان عرق می‌کند؟ اگر این چنین هستید این کتاب مخصوص شماست.

این کتاب راهنمایی مفید برای بهبود رفتار و حفظ آرامش‌تان در هر موقعیتی است، شیوه‌ها، راهکارها، توصیه‌ها و مهارت‌هایی را ارائه می‌دهد که برای همه عموم قابل استفاده باشد و کیفیت زندگی آن‌ها را ارتقا دهد. خوب سخن گفتن، انسان‌های جدیدتری را به دایره روابط دوستان و همکاران شما اضافه می‌کند. انسان‌های زیادی هستند که با وجود مهارت‌ها کافی در کار و حرفه خود باز هم به پرورش مهارت‌های گفت‌وگو نیازمند هستند. مثل فروشندگانی که در سخنرانی‌های کاری خود به خوبی سخن می‌گویند، اما وقتی در شبکه‌ی روابط اجتماعی حضور پیدا می‌کنند، عرق سرد بر تن‌شان می‌نشیند. یا معلمانی که به راحتی با همکاران و دانش‌آموزان خود صحبت می‌کنند اما نمی‌دانند چطور با خانواده‌های آن‌ها در جلسات مدرسه سخن بگویند.

بکارگیری راهکارهای این کتاب باعث می‌شود:

- سکوت طولانی را از بین ببرید.
- در هر موقعیتی احساس آرامش کنید.
- با اعتماد به نفس موقعیت‌های اجتماعی خود را ارتقا دهید.
- همیشه شما برای صحبت کردن پیش‌قدم باشید، حتی وقتی که هیچ سخنی برای گفتن در محیط وجود ندارد.

دبرا فاین (Debra Fine) به شما نشان می‌دهد که مهارت سخن گفتن درست چه ابزار درخشانی برای برقراری روابط دوستانه با دیگران است. فاین می‌خواهد با انتقال تجربه‌هایی شخصی خود به شما کمک کند تا از مجموعه‌ی مهارت‌های گفت‌وگو درست بهره‌مند شوید.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
copyleft
copyleft
1401/01/31

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی هنر گفت‌وگو: چگونه بتوانیم در هر موقعیتی سر صحبت را باز کنیم

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
هنر گفت‌وگو: چگونه بتوانیم در هر موقعیتی سر صحبت را باز کنیم
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک