رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

اردشیر زاهدی و اشاراتی به رازهای ناگفته

اردشیر زاهدی و اشاراتی به رازهای ناگفته
امتیاز دهید
5 / 3.4
با 16 رای
امتیاز دهید
5 / 3.4
با 16 رای
به انضمام مقاله پنج روز بحرانی

کتابی که در دست دارید مجموعه ای از مصاحبه ها و مقالات مربوط به اردشیر زاهدی است که نشریه راه زندگی در بهمن ۱۳۸۰ در لس آنجلس آمریکا منتشر کرده است. اردشیر زاهدی در بسیاری از این مصاحبه ها به ویژه در پاسخ مفصلی که به اظهارات خانم مادلین آلبرایت، وزیر خارجه اسبق آمریکا در مورد دخالت آمریکا در حوادث ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ داده و به صورت مقاله - آگهی در روزنامه نیویورک تایمز مورخ ۲۲ مه ۲۰۰۰ چاپ شده است، روایت به کلی متفاوتی از حوادث مزبور ارائه داده است. او از معدود بازماندگان حوادث ۲۸ مرداد ۳۲ است که هم به سبب حضور در صحنه سیاسی ایران تا وقوع انقلاب اسلامی و هم به علت دست اندرکار بودن در حوادث ۲۸ مرداد، نظراتش می تواند راهگشای ارزنده ای برای تاریخ پژوهان باشد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
Reza
Reza
1401/01/20

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی اردشیر زاهدی و اشاراتی به رازهای ناگفته

تعداد دیدگاه‌ها:
1
سلام . بنده پس از کلی انتظار ، امتیاز لازم برای دانلود این کتاب را پیدا کردم ولی در نیمه دانلود اینترنتم قطع شد و دانلود ناموفق . امتیازم هم کسر شد . لطفا امتیاز کسر شده را برگردانید تا دوباره بتوانم دانلود کنم . ممنون
اردشیر زاهدی و اشاراتی به رازهای ناگفته
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک