رسته‌ها
جوخه مرگ
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 11 رای
نویسنده:
مترجم:
ا. رزاقی
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 11 رای
سرآغاز داستان:
خوانندگان عزیز من بدوا می خواستم این کتاب را از طرف شخص ثالثی بنویسم و کلمات (من رفتم - من دیدم - من شنیدم - من اقدام کردم - من مسافرت نمودم) را استعمال ننمایم تا خوانندگان حمل بر خودستایی نکنند و تصور ننمایند که میخواهم خود را قهرمان کتاب معرفی نمایم.
ولی به زودی دانستم که انجام این کار از عهده من ساخته نیست. به دلیل اینکه من یک نویسنده کتاب پلیسی نبوده و فقط یک خبرنگار روزنامه می باشم و یگانه استعداد من در نویسندگی این است که مشاهدات خود را به صورت مرتبی تدوین نموده و همانطوری که دیده ام، از نظر خوانندگان بگذرانم...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
260
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
marlboro
marlboro
1401/01/04

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی جوخه مرگ

تعداد دیدگاه‌ها:
1
جیمز هادلی چیس نویسنده ای است که به طور استادانه ای از هنز تعلیق استفاده میکند و خواننده را تا پایان داستان با خود همراه میکند . در گذشته آثار زیادی از این نویسنده چاپ شده که متاسفانه امروز نایاب هستند . در دهه 60 کتابهای پلیسی زیادی از طریق دستفروشان خیابان انقلاب عرضه میشد که بنده تعدادی از این کتابها را تهیه کردم ولی بعدها آنها را از دست دادم . امیدوارم دوستانی که کتابهای جنایی این نویسنده چیره دست را در اختیار دارند از طریق مجازی این کتابها را با دیگران به اشتراک بگذارند .
PDF
14 مگابایت
جوخه مرگ
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک