رسته‌ها
فتنه ترکان خاتون
امتیاز دهید
5 / 4.8
با 15 رای
امتیاز دهید
5 / 4.8
با 15 رای
زنی که برگهایی از تاریخ ایران را به رنگ خون ورق زد

این رمان تاریخی در مورد وقایع دوران سلطان محمد خوارزمشاه و پسر وی جلال‌الدین خوارزمشاه است و در آن به حمله مغول به خاک ایران و ناتوانی دربار محمد خوارزمشاه به دلیل رقابت درباریان و به ویژه دخالتهای مادر سطان محمد یعنی ترکان خاتون و شرح دلاوریهای جلال‌الدین پرداخته می‌شود.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
496
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
majid1260
majid1260
1400/12/03

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی فتنه ترکان خاتون

تعداد دیدگاه‌ها:
8
متن کلی حوادث این کتاب شباهت زیادی به متن کتاب چنگیزخان نوشته واسیلی یان داره!
ناشر، نویسنده یا بازماندگان نویسنده (یا مترجم) حق اعتراض دارن البته به صورت قانونی وقتی مطمئن باشن که کاری خلاف قانون صورت گرفته. و الا هر اعتراضی تنها یه فضولی مشمئزکننده است.
هنگامی که یک نفر یک کتاب رو با زحمت اسکن میکنه و در سایت خودش قرار میده و طبق قوانین سایت منتشر کردن کتاب در سایت ها و فضای مجازی را ممنوع اعلام میکنه، اعتراض لازم است، این سایت کلا هر کاربری رو مجبور میکنه برای جمع آوری امتیاز کتابی رو در سایت قرار بدن تا بتونن کتابی رو دانلود کنن، کاربران هم مجبور میشن از سایت های دیگر کتاب بردارن و در این سایت آپلود کنند و این کلا صحیح نیست چرا که حتما تعدادی هستند که از انتشار کتاب هاشون در سایت های دیگر ناراضی میباشند. و این عمل این سایت هم بسیار مشمئز کننده است دوست عزیز.
من چطورمیتونم‌کتاب ترکان خاتون وبخونم
اقامن ۱۹۰۰۰تومان پرداخت کردم که کتاب وبخونم ولی همش میگه امتیازت کمه اگرمن نتونم کتاب وبخونم شکایت میکنم ازتون
لطفا به سایت ایمیل دهید:
https://ketabnak.com/contact
این کتاب رو در سایتی دیگر دیده بودم برای فروش قرار داده و اسکن شخصی شده بود نمیدونم چرا اینجا بازنشر شده بدون اجازه از سایت فروشندهٔ کتاب های شخصی.
فتنه ترکان خاتون
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک