رسته‌ها

اصول و فنون پیشگیری از اعتیاد در محیط کار ویژه خانواده کارگران

اصول و فنون پیشگیری از اعتیاد در محیط کار ویژه خانواده کارگران
امتیاز دهید
5 / 4
با 3 رای
امتیاز دهید
5 / 4
با 3 رای
طراح و تصویرساز: سید علی میرایی

اعتیاد یعنی چه؟
چقدر جملاتی این گونه را از دیگران شنیده اید؟
- اگر می توانستم فلان اخلاق یا عادت را کنار بگذارم خیلی خوب میشد.
- این عادت باعث شده که هر کس به خودش اجازه بده هر حرفی به من بزنه.
- تصمیم دارم از اول ماه یا فردا رژیم غذایی ام را شروع کنم.
- دیگه برام فرقی نمی کنه و تلاش نمی کنم چون فایده ای نداره.
این جملات نه تنها برای شما آشناست، بلکه شاید خودتان هم بارها آنها را گفته باشید.
اینطور نیست؟....
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
58
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
mreza582000
mreza582000
1400/09/13
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی اصول و فنون پیشگیری از اعتیاد در محیط کار ویژه خانواده کارگران

تعداد دیدگاه‌ها:
1
ضمن عرض سلام خدمت مدیر محترم سایت و همه دوستان اهل مطالعه.باید اعتراف کنم تو14 سالی که فضای مجازی بخشی از زندگیم شده واین 6سالی که اینترنت همگانی شده و خوشبختانه درصد بالایی از جمعیت کشورمون شبانه روز بواسطه اینترنت حضور مداومی در شبکه های اجتماعی دارن وکاملا لذت میبرن ولی من درست از روزی که دیدم اینترنت این نعمت غیر قابل توصیف،بجای اینکه باعث پیشرفت مردم کشورم بشه اسباب دردسر شده ومتاسفانه ما ایرانیها هیچوقت نتونسیم استفاده درستی از نعمات و امکاناتی که دستومنه داشته باشیم و اصولا بدترین برداشتها رو ازشون داریم،که با دیدن این صحنه ها عذاب میکشیدم پس ترجیح دادم خودمو از این شبکات بکشم بیرون و اگه بگم ترک اینکار سختی و مشقتی در حد ترک اعتیاد و شاید خیلی بیشتر از اعتیاد داشت مخصوصا برا من که اگه بگم تو کل طایفمون من اولین کسی بودم که با واژه اینترنت آشنا شدم بدلیل اینکه کلی از مشکلات تحصیلیم رو رفع میکرد یک امر حیاتی شده بود بی شک دروغ نگفتم.لازم بذکر14 سال پیش ورود به مسنجرها و همینطور فیسبوک که اولین شبکه رسمی اجتماعی_مجازی بود صرفا جهت تبادل اطلاعات و استفاده های بهینه بود برا اکثر کاربرها چون قدر بایت_بایت نت رو میدونستن و خبری از هدایا و بسته های مفت نبود البته افراد متضاد هم بود که طبیعیه که درصدشونم خیلی پایین بود ولی متاسفانه اینروزا کمتر کسی هسش مشکلش رو با امکانات این نعمت حل کنه و اصولا درصد بالایی از هموطنان برا مشکل تراشی برا همنوعانشون وارد این شبکه ها میشن.چه خوب که من نباشم.
خوشحالم بعد از سالها فضایی رو میبینم که مهمترین مدرک و سند ورود به این سایت و اظهار نظر داشتن علم و دانش و مطالعه اسو خبری از تبادل شماره و روابط عاشقیه کاملا کذب صرف چند دقیقه نیس.
تنها دلیل نوشتن نظر و متن طولانیم این بود که تقریبا 6سال بجز پیامکهای کاری و کاملا واجب توسط گوشی تو هیچ شبکه و پیامرسانی حتی یه کامنت و پست نذاشتم و حتی وارد گروه های خانوادگی هم نشدم و کاملا دلم لک زده بود برا تایپ یه متن.
در کل از دوستان معذرت میخام بجایه نظر دادن در مورد کتاب کلا شرح حال نوشتم ولی باید بدون هیچ تعارف و اغراقی خدمتتون عرض کنم . . .
کتاب پیشگیری اعتیاد در محیط خانواده
بر خلاف برخی کتابها که اصولا تو خونه ما ایرانیها جز واجباته و خیلیامون اون کتابهارو تا روز مرگ یکبار هم باز نمیکنیم و مطمئنم همه دوستان دونستن منظورم مقدسترسن کتاب جهان یعنی قرآن کریم هسش.امیدوارم کسی ناراحت نشه ولی این واقعیته که ماها از قرآن یکبار لحظه عقد استفاده میکنیم و آقایون وخانمهای متاهل ایرانی فقط جهت ادعای مسلمونیشون اولین شی قیمتی که بعنوان مهریه ذکر میکنن یک قرآن کاملا نفیس هسش که متاسفانه بخش اعظم زوجهای ایرانی اعتبار قرآن رو فقط از جنس کاغذ و صحافیو طلاکوبی و سایر موارد با ارزش یک کتاب ارزیابی میکنن نهایتا شاید سالی سه بار شبهای قدر بزارن رو سرشون البته شاید!!!!!!!
ایکاش واقعیات و آموزشهای زندگی رو از قرآن یا میگرفتیم و رعایت قوانینمون که درست برپایه قرآن هسش رو توسط همین گنجینه نفیس یاد میگرفتیم اونوقت دادگاه هامون در حسرت یک شاکی و متهم میشدن و مثل العان روزانه هزارن نفر تو صف دادگاه ها نمیستادن و جامعه کاملا پاک رو به کل دنیا تعریف میکردیم اسلام واقعی به کل کشورها نشون داده میشد هیچ بعید نبود الگوی کل کشورها و مردمانشون میشدیم و بی شک بخش زیادی از کره زمین رو به دین مبین اسلام سوق میدادیم.
با نهایت تشکر از نویسندگان محترم این کتاب
از خونواده های ایرانی عاجزانه تقاضا میکنم هر طوری شده این کتاب رو تهیه کنن و خدارو شکر بواسطه عدالت مملکتمون تحصیل عمومی شده همه پدر و مادرها دارای سواد و تحصیل هستن با تهیه این کتاب که امیدوارم مثل قرآن باهاش رفتار نکنن و هرزگاهی چند صفحه از این کتاب رو بخونن. نمیدونم چرا هرچی برامون مفیده هیچوقت ازش استفاده نمیکنیم درست مثل قرآن کریم و یه همچین کتابهایی که نویسنده مهمترین مشکل و چالش خونواده هارو کالبد شکافی کرده چقد بابتش بی خوابی کشیده که بهترین راه هایی جلوگیریشو برامون یاد بده تا سن استفاده از مواد زیر 13سال نشه!!!!!
تا تایم تهیه مواد برا مخاطبش خیلی کمتر از تایم خرید نون شده پس باید خونواده ها مخصوصا تو این زندگیهای جدید حواسشون به اولادشون باشه.
قبول کنید این خطر بیخ گوش همه خونواده ها هسش و ربطی به جایگاه های خونواده نداره تو این زمونه تایم دورهمی خونوادگی در طول روز حتی یک ساعت هم برا خیلیهامون نیس چون پدر و مادر جفتشون شاغل و تو این اوضاع پدر تا دیروقت کار میکنه و وقتی میاد که بچه یا بچه ها خوبن پس خونواده در طول روز چند دیقه هم باهم نیستن دیگه از صحبتهای و بحثهای خوشگل خونوادگی خبری نیس.اکثر بچه ها صبح تا شب تو گوشی هستن و این شبکه ها صرفا جهت منافع شخصی برخی مواد رو چنان تعریف میکنن که بچه تو تنهایی یه لحظه هوس میکنه یبار امتحان کنه و از اونجایی که تنهاس خطری حس نمیکنه و شروع یه تخریب روحی و جسمی.
خونواده ها مستحضر باشن دیگه خبری از چند فرزندی نیس مثل قدیما که اگه خدا نکرده بچه ای آلوده شد والدین دلخوش یکی دیگه باشن.معتادهای دهه50 و60 وقتی بیگرافیشون رو میگن میبینیم اکثرا صاحب یه برادر و خواهر کاملا متشخص و موفق هستن.قبول گنیم تک فرزندی یعنی مراقبت خیلی بیشتر و درک عالی حتی عالیتر بیشتر از پدز و مادر خودمون که چند فرزند داشتن ولی خواهشا مراقب بچه ها باشید نمیدونم چجوری اینقد مواد زیاده
ایکاش سرانه مطالعه کشور در حد استاندارد بود همه نظر میدادن نه اینکه بنده اولین شخصی باشم که نظر میدم اونوقت ارزش کار تیم نویسندگان کتاب رو میفهمیدیم.
ایام بکامتون باشه
مراقب آینده سازهای ایران عزیزمون باشیم
یا حق
اصول و فنون پیشگیری از اعتیاد در محیط کار ویژه خانواده کارگران
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک