رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

رساله آموزشی: احکام عبادات - جلد ۱ و ۲

رساله آموزشی: احکام عبادات - جلد ۱ و ۲
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 6 رای
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 6 رای
جلد اوّل از مجموعه‌ رساله‌ی آموزشی حاوی احکام عبادات مطابق با فتاوای مرجع عالی قدر حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی) است و بنا به درخواستهای مکّرر از سوی علما، فضلا و مقلّدین، توسط انتشارات فقه روز به طبع رسیده و در اختیار عموم مؤمنین و علاقمندان قرار می‌گیرد.
در این مجموعه‌ی آموزشی، علاوه بر موارد موجود در رساله‌ی " اجوبة الاستفتائات " استفتائات جدید نیز اضافه گردید و در دروس مربوط به احکام معاملات (جلد دوّم) از جزوه‌های دروس خارج فقه معظّمٌ‌له نیز بهره گرفته شد. تا بر غنای آموزشی این مجموعه،‌بر طبق اسلوب و بیان معظّم‌ٌله افزوده گردد. در جلد اوّل، این مجموعه احکام عبادات در قالب ۷۷ درس شامل احکام تقلید، طهارات، نماز، روزه، خمس، انفال، جهاد، امر به معروف و نهی از منکر ارایه شده است. تدوین دروس مزبور به نحوی انجام گرفته است که نفع آن عام و بهره‌گیری از آن برای همگان آسان باشد. شایان ذکر است که دفتر استفتائات معظّم‌له این رساله‌ آموزشی را تایید و عمل به آن را مجزی اعلام نموده‌اند. در جلد دوّم، این مجموعه احکام معاملات در قالب ۸۲ درس شامل احکام معاملات جایز و حرام ارایه شده است. تدوین دروس مزبور به نحوی انجام گرفته است که نفع آن عام و بهره‌گیری از آن برای همگان آسان باشد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
Rahil_aseman76
Rahil_aseman76
1400/08/29
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی رساله آموزشی: احکام عبادات - جلد ۱ و ۲

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
رساله آموزشی: احکام عبادات - جلد ۱ و ۲
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک