رسته‌ها

راه آهن در ایران: اسناد احداث راه آهن سراسری

راه آهن در ایران: اسناد احداث راه آهن سراسری
امتیاز دهید
5 / 4.1
با 10 رای
امتیاز دهید
5 / 4.1
با 10 رای
تنظیم از: آرشیو ملی ایران

در سالروز آغاز احداث راه‌آهن سراسری (۲۳ مهر)، سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، کتابچه «راه‌آهن در ایران» که بنگاه راه‌آهن دولتی ایران چاپ کرده و در آرشیو ملی ایران نگهداری می‌شود را منتشر کرده است. قانون اجازه ساخت خطوط آهن اصلی، قانون استخدام خارجی‌ها و اختصاص اعتبار برای ساخت راه‌آهن و…از جمله اسنادی است که آرشیو ملی ایران منتشر کرده است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
64
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
barseghian
barseghian
1400/08/18

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی راه آهن در ایران: اسناد احداث راه آهن سراسری

تعداد دیدگاه‌ها:
3
برای ایجاد راه دو خط بیشتر نیست: آنکه ترانزیت بین‌المللی دارد، ما را به بهشت می‌برد و راهی که به منظور سوق‌الجیشی ساخته شود ما را به جهنم می برد.
دکتر محمد مصدق
1401/2/29
سلام شب بخیر ممنون از اینکه مرا به عضویت این سایت پذیرفتید من دنبال کتابهای پلیسی مخصوصا پرویز قاضی سعید هستم لطفا مرا یاری کنید ممنون میشم.
در قسمت جست و جو نام نویسنده مورد نظر را تایپ و بر کلمه « جستجو » کلیک کنید . 52 عنوان کتاب در سه صفحه نمودار می شود . اگر هر روز وارد سایت شوید و هر بار 20 امتیاز بگیرید ، پس از 5 روز می توانید یک کتاب را دانلود کنید . به این ترتیب پس از 210 روز ( یعنی 7 ماه ) می توانید با کسب 5200 امتیاز ، هر 52 کتاب را دانلود کنید و به مقصود برسید . اما اگر شرایط عضویت را می خواندید ( که برای کتابخوانان خواندنش دشوار نیست ! ) خودتان می توانستید این نکته را دریابید . با پوزش از گردانندگان سایت .
راه آهن در ایران: اسناد احداث راه آهن سراسری
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک