رسته‌ها
آموزش جنسی آقایان
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 597 رای
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 597 رای
فکر می کنید چه قدر در مورد مسائل جنسی، اطلاعات دارید؟ آیا این اطلاعات کافی است؟ آیا اطلاعات شما در این زمینه از منبع و مرجعی مناسب و درست اخذ شده است؟ آیا در زمانی که به آموزش های جنسی نیاز داشتید، کسی شما را راهنمایی کرد؟

متاسفانه در جامعه ما جوابهای امیدوار کننده ای برای این سوالات نمی توان یافت، که این معضل ریشه در نحوه ی نگاه ما ایرانیان به آموزه های جنسی دارد. شاید علت ناکام ماندن بخش قابل توجهی از ازدواج های جوانان دیروز و امروز ما به نحوی متصل به معضلات جنسی و آموزش های ناصحیح جنسی و حتی در موارد زیادی، بی اطلاعی نسبت به این مسائل باشد.

بد نیست به قسمتی از سخنان دکتر مجد، روان‌پزشک و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران را در مورد مباحث جنسی توجه کنیم :

« یک سوال مهم:‌ ما باید مسایل جنسی را از چه کسانی یاد بگیریم؟

از پدر و مادرمان؟ دوستانمان؟‌ مگر آنها چقدر در این زمینه تخصص دارند؟ مگر آنها اطلاعاتشان را در این زمینه از چه کسانی گرفته‌اند؟ آیا از کسانی به جز پدر و مادرشان و یا دوستانشان؟نه! من واقعا تاسف می‌خورم که ما متخصصان داریم در این مملکت زندگی‌ می‌کنیم،‌ آن‌وقت بسیاری از هموطنانمان نمی‌دانند که این خصوصی‌ترین و مهم‌ترین اطلاعات زندگی مادیشان را باید از کجا و چطور به دست بیاورند؟ تاسف می‌خورم که بسیاری از هموطنانمان نمی‌دانند رفتار جنسی بهنجار یعنی چه؟ و افتخار می‌کنم که آموزگار مسایل جنسی ام.‌

یادم هست که سال ۱۳۶۲ به پیشنهاد امام جماعت یکی از مساجد یافت آباد در خصوص آموزش‌های اولیه مسایل جنسی در مسجد سخنرانی کردم. آن روز، بعضی‌ها در اوایل صحبتم خیلی خشمگین به من نگاه می‌کردند، اما در اواخر جلسه احساس کردم که همه نگاه‌ها صمیمی‌تر و همراه‌تر شده و حتی در انتهای جلسه از من تشکر کردند و تشویقم کردند که این کار را ادامه بدهم. حقیقت این است که حتی از نظر مذهبی هم ما مکلفیم که تمام تعالیم جنسی را قبل از ازدواج یاد بگیریم. این حرف من نیست، حدیثی است از امام صادق (ع.) تعالیم جنسی این امام بزرگوار در احادیث پراکنده، آن‌قدر جامع و مدرن است که می‌شود یک مکتب آموزش مسایل جنسی را از آنها استخراج کرد. »

کتابی که هم اکنون به شما معرفی می کنیم ، کتابی بسیار جامع و مفید در زمینه آموزش جنسی آقایان است. امیدواریم با ارائه ی این کتاب گامی کوچک در حل مسائل و معضلات جنسی جامعه خویش برداریم.


تعداد صفحات : ۳۸۳
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
383
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
fardad Kazemi
fardad Kazemi
1389/04/17
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی آموزش جنسی آقایان

تعداد دیدگاه‌ها:
41
آگاهی جامعه ازمواردزناشویی انحرافات جنسی ومشکلات جنسی راکمترمی کند
شاید عالی بود ولی شاید به خاطر اینکه کم است وشایدهم...
ممنون خوبست به زوجهای جوان نیز توصیه میکنم
من یک سال تحت نظر ایشون بودم
واقعا شخصیت و منش و آرامش و البته شوخ طبعیشونو دوسدارم
دکتر مجد جزو اولین هاست در سرزمین بی آب و علف این تخصص در ایران
8-)
آموزش جنسی آقایان
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک