رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

پنجاه داستان از شیفتگان حضرت مهدی

پنجاه داستان از شیفتگان حضرت مهدی
امتیاز دهید
5 / 3
با 5 رای
امتیاز دهید
5 / 3
با 5 رای
کتابی را که می خوانید یک کتاب استدلالی نیست تا بخواهد رد شبهات و پاسخ ایرادات باشد. شرح زندگانی حضرت ولی الله الاعظم ارواحنا فداه نیست تا ده ها آیات قرآنی و صدها بشارت از کتب پیشین و هزاران حدیث از ائمه معصومین علیه السلام است که درباره آن حضرت نقل شده، دارا باشد.
شخصیت ارزنده آن حضرت همچون دریای مواج و بیکرانی است که هر کسی به آسانی نمی تواند در آن غواصی و شناگری بپردازد و نویسنده کوچکتر از آن است که چنین ادعایی کند. ولی از آنجاییکه طبع بشر به شنیدن داستان رغبت بیشتری دارد و جوانان برای خواندن کتابهای داستانی بیشتر اظهار علاقه می نمایند، به خصوص بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی و گرایش فراوان پرشور و انقلابی به کتابهای مذهبی؛ در این اندیشه شدم که به مصداق آیه کریمه "فاقصص القصص لَعَلَّهُمْ يَتَفَكَّرُونَ" خوبست داستانهای دلباختگان و شیفتگان حضرت بقیه الله عجل الله تعالی فرجه الشریف به سبکی ساده و روان نوشته شود تا هم دلها بیشتر متوجه آن حضرت شده و هم از پاکدامنی و پرهیزکاری آنها درس آموزنده ای گرفته شود.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
شیعه زاده
شیعه زاده
1400/06/25

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی پنجاه داستان از شیفتگان حضرت مهدی

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
پنجاه داستان از شیفتگان حضرت مهدی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک