رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

رازوری در آیین زرتشت: عرفان زرتشتی

رازوری در آیین زرتشت: عرفان زرتشتی
امتیاز دهید
5 / 3.9
با 8 رای
امتیاز دهید
5 / 3.9
با 8 رای
انبوهی کتاب و تحقیق درباره آئین زرتشت، فرهنگ و تمدن ایران به ویژه از سوی غربی‌ها، پدید آمده و خط‌ها خوانده شده، اما تاکنون درباره عرفان زرتشتی کتابی مستقل وجود نداشته است. در واقع، آیین زرتشت، آیین خرد و روشنگری، مانند تمدن فرهنگ و هنر ایرانی، از بعدهای گوناگون بر جهان و حتی بر رازوری در جهان، به ویژه بر عرفان ایرانی دوره اسلامی، تاثیر بسیار گذاشته؛ از این رو، بایسته می‌نمود کتابی هم در زمینه عرفان زرتشتی پدید آید. مولف این کتاب با آگاهی از کارهای ارزشمند دو فرزانه دانشمند که از ایران‌شناسان و زرتشت‌شناسان برجسته جهانند، در کنار پژوهش درباره آیین های رازور در جهان، نظریه‌های آنان را که بیانگر دو دیدگاه تقریبا متضاد است، به پارسی برگردانده و در این کتاب در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

ب‍خ‍ش‌ ن‍خ‍س‍ت‌: آی‍ن‍ه‌ راز - آی‍ی‍ن‌ه‍ای‌ رازور و ع‍رف‍ان‌ ج‍ه‍ان‌ و ای‍ران‌/ ش‍ی‍وا ک‍اوی‍ان‍ی‌ .-- ب‍خ‍ش‌ دوم‌: رازوری‌ و دان‍ش‌ ن‍ه‍ان‍ی‌ در آی‍ی‍ن‌ زرت‍ش‍ت‌/ ج‍ی‍م‍ز آر. راس‍ل‌ .-- ب‍خ‍ش‌ س‍وم‌: گ‍رای‍ش‌ه‍ای‌ ن‍ه‍ان‍ی‌ [رازوران‍ه‌] در آی‍ی‍ن‌ زرت‍ش‍ت‌/ ش‍ائ‍ول‌ ش‍اک‍د
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
Sorayashabany
Sorayashabany
1400/06/18

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی رازوری در آیین زرتشت: عرفان زرتشتی

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
رازوری در آیین زرتشت: عرفان زرتشتی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک