رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
زنانی که کار می کنند
امتیاز دهید
5 / 0
با 0 رای
نویسنده:
مترجم:
نیوشا راستی
امتیاز دهید
5 / 0
با 0 رای
«زنانی که کار می‌کنند» بازنویسی قوانین موفقیت برای زنان به قلم ایوانکا ترامپ (-۱۹۸۱)، دختر دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور کنونی ایالات متحده آمریکا است. وی در این کتاب کوشیده، از تجربیات خود در زمینه حضور زنان در کسب و کار و سیاست بگوید. به زنان آموزش و قدرت می‌دهد تا از لحاظ شخصی و حرفه‌ای، بهترین باشند. این کتاب به شما کمک می‌کند که چگونه با آگاهی انتخاب‌های زندگی را انجام دهید و قوانین موفقیت خودتان را بنویسید یا بازنویسی کنید.
کتاب زنانی که کار می‌کنند (Women Who Work) شامل دیدگاه‌ها و اندیشه‌های ایوانکا ترامپ درخصوص رهبری درست و مدبرانه است. با علم به این موضوع که سخنان و اعمال ما نه تنها بر اطرافیانمان بلکه بر نسل‌های آینده، که در شرکت‌ها کار خواهند کرد و کسب‌و‌کارهای آینده را خواهند ساخت، تأثیرگذار است. این کتاب برای نحوه‌ی انجام کار در گذشته و هم‌ترازی با روش‌های زندگی واقعی زنان امروز، جایگزینی امیدبخش و اصیل خواهد بود و چارچوبی برای ترغیب شما به تعیین معنای موفقیت برای خودتان در مراحل مختلف زندگی است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
ermia
ermia
1400/05/02
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی زنانی که کار می کنند

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
زنانی که کار می کنند
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک