رسته‌ها
عشق بازی
امتیاز دهید
5 / 3.6
با 5 رای
امتیاز دهید
5 / 3.6
با 5 رای
رمان «عشق‌بازی»، نوشته هادی معصوم‌دوست، نویسنده و مستندساز ساکن ایران است که به دلیل محدودیت‌های موجود در ایران، تصمیم گرفته کتابش را در فضای مجازی، به رایگان در اختیار مخاطبانش قرار دهد. رمان او روایتی ساده، جذاب و قابل درک دارد؛ فضایی که گذشته و حالی قابل درک از دنیایی را روایت می‌کند که جز به صورت تلویحی، از مسائل مربوط به سیاست و رنگ و بوی آن، خالی است.
این کتاب، روایت زندگی شخصیتی به نام «بهروز ریاحی»، کارگردان به‌نام و مستندساز جایزه‌بگیر پرنفوذ سینما است که زندگی پرفراز و نشیبی را تجربه‌کرده؛ پدری داشته که زندگی زناشویی عادی را پشت سر گذاشته و باقی عمرش را در کنار زن‌های مختلف گذرانده و میراثش برای او یک خانه، یک برادر ناتنی و یک خواهر فراری است که خانه و او را برای همیشه رها کرده و رفته‌است. خود او نیز به خاطر شکست عشقی که در جوانی پشت سر گذاشته، روی به ازدواج نافرجامی می‌آورد که حاصلش فرزندی به نام «آرش» است.
علاوه بر بهروز، شخصیت‌های فرعی دیگری نیز در رمان حضور دارند که مهم‌ترین آن‌ها «آرش» و «شهاب» هستند. آرش، فرزند بهروز، مانند او زندگی‌ای پر از تناقض و تنهایی دارد؛ با این تفاوت که در سایه نام پدرش، در پیداکردن خط جدی زندگی خود تردید دارد و در نهایت جهان خود و پدر را دچار دگرگونی می‌کند. دگرگونی‌ای که به خاطر پایان باز داستان، ابعاد آن برای خواننده داستان مجهول مانده و تنها ابزار خیال می‌تواند آن را درک کند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
343
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
saharnak
saharnak
1400/07/21

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی عشق بازی

تعداد دیدگاه‌ها:
2
خط مشی مدیران این وبسایت را درک نمیکنم. خاطرم هست که پیشتر این کتاب را این جا بارگزاری کرده و توضیح هم داده بودم که نویسنده خود اجازۀ نشر اثر را داده است. اما کتاب آن زمان تایید نشد.
خب ایشون زودتر از شما این کتاب رو آپلود کرده بودن. تازه تایید شده.
PDF
2 مگابایت
عشق بازی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک