رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

ادویه درمانی: نقش ادویه ها در درمان بیماریها

ادویه درمانی: نقش ادویه ها در درمان بیماریها
امتیاز دهید
5 / 4
با 1 رای
نویسنده:
مترجم:
سیاوش آگاه
امتیاز دهید
5 / 4
با 1 رای
اثر گیاهان و ادویه بر تندرستی و زیبایی

بخشی از مقدمه کتاب:
در زمانهای گذشته گیاهان و ادویه به عنوان وسیله ای بر ضد سحر و جادو و نشانه ای از نیروهای مافوق طبیعت جهان به کار می رفت. ویژگیها و آثار آنها مستقیما به خدایان، خورشید، ماه و ستارگان نسبت داده میشد و استفاده اختصاصی از آنها در مطالعه و پژوهش ستاره شناسی و پزشکی یا شیمی قرار می گرفت. ساحران گیاهان و ادویه را در تهیه طلسم و افسون و پزشکها در درمان بیماریها به کار می بردند. این مواد در ساختن عطریات و لوازم آرایش، محافظت مواد غذایی از آلودگی و گندیدگی و حفظ سلامت افراد خانواده، نقش اساسی داشت.
ادویه و گیاهانی که در این کتاب گردآوری شده است بیشتر مصارف خانگی داشته وبرای پخت و پز بکار برده می شود. با این حال بعضی از خواص پزشکی گیاهان و ادویه در این کتاب ذکر شده و نیز قسمتی از خواص تاریخی آنها نیز شرح داده شده زیرا باور داریم که استفاده از گیاهان و ادویه می تواندبه وظیفه طبیعی بدن به وژه در زمینه گوارشی کمک قابل ملاحظه ای بنماید...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
mi2ni
mi2ni
1400/04/23

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی ادویه درمانی: نقش ادویه ها در درمان بیماریها

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
ادویه درمانی: نقش ادویه ها در درمان بیماریها
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک