رسته‌ها
شیروانی های نارنجی
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 4 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 4 رای
توجه:
فایل این کتاب توسط خود انتشارات در فضای مجازی منتشر شده و کاملا سالم است. کسانیکه نمی توانند فایل کتاب را در نرم افزار یا اپلیکیشنی که pdf را با آن مطالعه می کنند، به درستی ببینند، لطف کنند نرم افزار خود را تغییر دهند چون فایل مخدوش نیست.


مجموع ۹ داستان با عناوین:
لوتو-توتو / روبان صورتی / در خواب و بیداری / هر چهارشنبه بعدازظهر / پل عشاق / آنسوی اقیانوس / عطر فرنگیس / شب فرهنگی ایرانیان / با خرگوشها در خواب

در داستان اول لوتو- توتو (Lotto بازی بخت آزمایی در آلمان) پدر خانواده‌ای را به بازی بخت آزمایی می‌برد که بیش از دویست و پنجاه و هفت هزار یورو برنده شده است.
در داستان دوم نویسنده به روایت داستان زنی پنجاه و سه ساله می‌پردازد که سرطان گرفته است. با اینکه شوهر دارد ولی خلأ عشق در وجودش است.
در داستان هر چهارشنبه‌ها بعد از ظهر زنی هفتاد و سه ساله را نشانه می‌گیرد که آردهایش را الک کرده و تا آخرین لحظه از شوهر بیمارش پرستاری کرده است.
در داستان پل عشاق خواننده با مردی مواجه می‌شود که زنش او را رها کرده است.
در داستان آن سوی اقیانوس زن بعد از سال‌های متمادی با وجود داشتن شوهری آلمانی و فرزند، تصمیم می‌گیرد عشق دوران جوانی‌اش را از طریق فیسبوک پیدا کند.
در داستان با خرگوش‌ها در خواب مرد اساساً موجودیست نفرت انگیز، سست و تنبل و بی مسئولیت که بار زندگی را بر دوش زن تلنبار کرده است و از مسئولیت‌های کوچک هم سر باز می زند.
و....
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
90
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
elahehj
elahehj
1400/04/16

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی شیروانی های نارنجی

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
شیروانی های نارنجی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک