رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

درسهائی از شفاعت: مجموعه گفتارهای آیه الله العظمی سید تقی طباطبائی قمی

درسهائی از شفاعت: مجموعه گفتارهای آیه الله العظمی سید تقی طباطبائی قمی
امتیاز دهید
5 / 4
با 8 رای
امتیاز دهید
5 / 4
با 8 رای
برگرفته از پیشگفتار کتاب:
برخی از مسائل اسلامی را می یابیم که در عین وضوح، و روشنی مورد بحث و بسا مورد انکار و یا محل ایراد و اشکال واقع شده است. از جمله این مسائل است، مسئله شفاعت که فی الجمله مورد اتفاق همه مسلمانها است و اصل آن از واضحات و مسلمات بین مسلمین می باشد. ولی متاسفانه مطلب به این روشنی، محل گفتگو قرار گرفته و برخی فرق باطله که خود را پیرو دین مبین اسلام و قرآن به شمار آورده اند، معتقدین به شفاعت را به فسق و گاهی به کفر نسبت می دهند و شیعه را مشرک می دانند که در لابلای این کتاب به گفتار آنان اشاره خواهیم کرد. روی این جهت در موضوع شفاعت زیاد گفته و نوشته اند و جمله ای از مولفین درخور فهم و استعداد خویش، این مساله را توضیح داده اند.
از افرادی که پیرامون شفاعت سخنی گفته، استاد بزرگوار حضرت آیه العظمی آقای حاج سید تقی طباطبایی قمی مد ظله می باشد که طبق خواهش بعضی از مومنین و اهل علم این موضوع را با دقت و حوصله تمام، مورد تجزیه و تحلیل قرار داده اند و در جلسه ای که در شبهای شنبه و پنجشنبه بعد از نماز مغرب و عشا در منزل معظم له برگزار می گردد، در ضمن چندین مجلس خطاب به حاضرین القا فرموده اند و این جانب فرمایشات ایشان را یادداشت کرده و با افزودن بعضی از مدارک و توضیحاتی در اختیار مسلمانان قرار می دهم. باشد که گامی به سوی روشن تر کردن حق و حقیقت برداشته باشم...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
mhafrakhteh
mhafrakhteh
1400/06/22

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی درسهائی از شفاعت: مجموعه گفتارهای آیه الله العظمی سید تقی طباطبائی قمی

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
درسهائی از شفاعت: مجموعه گفتارهای آیه الله العظمی سید تقی طباطبائی قمی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک