رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
مردی که تنها سفر کرد
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 10 رای
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 10 رای
همه در راهیم، به آینده چشم دوخته ایم و برای رسیدن به فردای بهتر پیش می رویم. دشواریهای بسیار، مشکلات بیشمار و سختی های فراوان سفرمان را پرخطر می کند. اما چون از وجودشان بی خبریم، هر چند با احتیاط، اما سرخوش و بی خیال گام برمیداریم و راه می پیماییم تا به ناگاه خود را با آنچه از آن در بیم و هراسیم، رو در رو بیابیم. داستان مردی که تنها سفر کرد، شرح حال قهرمانیست که به شدت می تواند خود گئورگیو را تداعی کند و ماجرای آن نیز تا حدودی در سیاق همان آوارگی و در به دری قهرمان کتاب "ساعت بیست و پنج" باشد. کتاب ماجرای مردیست که به دست تاریخ به خاطر جرمی نامحسوس محکوم شد. ترایان ماتیزی مرد جوانی بود که برای تحصیل، خانواده ی خود را برای رفتن به دانشگاه ترک گفت اما اتفاقاتی برایش افتاد که دیگر نتوانست خانواده اش را ببیند. او راهی سفری شد که هیچ گاه به پایان نرسید و در این سفر چیزهایی آموخت که باعث تغییر مسیر فکریش شد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
amirezati
amirezati
1400/03/22

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی مردی که تنها سفر کرد

تعداد دیدگاه‌ها:
1
«مردی که تنها سفر کرد» کتابی است که باید خواند و در موردش تفکر کرد. نشان‌دهنده تغییرات نظرات سیاسی با در نظر گرفتن جریانات جاری و معاصر است.
مردی که تنها سفر کرد
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک