رسته‌ها

منازل الاخره یا داستانهایی از سفر آخرت

منازل الاخره یا داستانهایی از سفر آخرت
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 8 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 8 رای
در کتاب منازل الاخره به حقیقت مرگ می‌رسیم و اینکه مرگ پایان زندگانی انسان نیست، بلکه آغاز مرحله‌ای جدید از زندگانی اوست. مرگ دروازه‌ای گشوده به سوی حیات آخرت است. این کتاب به ما می‌گوید که آیا هنگام آن نرسیده است که با فراهم ساختن ره توشه آخرت، خود را برای کوچ ناگزیری که در پیش داریم آماده کنیم؟ آیا هنگام آن نرسیده است که از ملاحظه عمر رو به کاهش خویش و از دیدن مردن دیگران پرده فراموشی و غفلت را درهم بدریم و به خود آییم و برای سفر مرگ خویش زاد و توشه برگیریم؟
کتاب شریف با نگاهی حدیث شناسانه به همه منزلگاه‌هایی که بر سر راه مسافران آخرت قرار گرفته‌اند، در صدد نشان دادن تصویری روشن از هر یک از این منزلگاه‌ها برآمده و کوشیده است تا ضمن برشمردن اهمیت و خطرات هر جایگاه، ابزاری برای نجات از هول و وحشت هر کدام، و وسیله‌ای برای دستیابی به سلامت و مصونیت در هر مقام، ارائه دهد و خواننده کتاب را به اندیشه تدارک و جبران خطاهایی که در گردنه‌های خطرناک سفر آخرت موجب سقوط به دامن عذاب و عقاب الهی هستند، وادارد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
164
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
شیعه زاده
شیعه زاده
1400/04/09

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی منازل الاخره یا داستانهایی از سفر آخرت

تعداد دیدگاه‌ها:
3
بهتره خودمون رو درگیر کالای نسیه ای که به ما می فروشند نکنیم.
دنیایی دیگر لزوماً نسیه نیست، نسیه هم لزوماً بی ارزش نیست، آدمهای خوش حساب نسیه میخرن و به موقع هم بدهی شونو پرداخت میکنن
دید شما کامل نیست. خیلی ها قبل از شما بودن با این عقاید زندگی آخرت خودشون رو نادیده گرفتن و ضرر کردن. توصیه می کنم راجع جهان آخرت تحقیقی بی طرفانه از منابع معتبر داشته باشید و منصفانه دنبال حقیقت باشید. حرف من به شما این هست، اگر یک درصد هم احتمال بدید باید به فکر باشید. هر چند با مقداری تفکر و حق جو بودن جهان آخرت اثبات می شود.
منازل الاخره یا داستانهایی از سفر آخرت
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک