رسته‌ها

کیهان بچه ها - شماره ۸۵۳ - مرداد ۱۳۵۲

کیهان بچه ها - شماره ۸۵۳ - مرداد ۱۳۵۲
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 10 رای
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 10 رای
در این شماره می‌خوانیم:
یادداشت / دلقک سیرک / سفر به ستارگان (کمیک) / هنر و کار بچه‌ها / سفر به ماه / فرشته نجات / شوخی و خنده / اشتباه عجیب / بازی و سرگرمی / یک مغز الکتریکی بسازید / خواهران حسود - قسمت سوم / فضانوردان در ماه (جلد ۱۲ از سری دن کوپر) / جدول حل کنید / خلبان بی‌باک - قسمت ۲۱۷ / پست بچه‌ها / در انتظار مرگ / بازگشت تارزان (کمیک) / شش هفته در جهنم / چرا؟ چطور؟ چه وقت؟ / منظره کوچه تماشائی‌تر است. (کمیک)

یادداشت: اولیاء گرامی:
روی سخن ما با شماست. شما که پایه گذاران اولین بنای سعادت فرزندانید. میدانید که دانش چون چراغ است و باید همواره فرا راه زندگی باشد.
پیش از این، جویندگان علم با زحمت زیاد می‌خواندند و می‌آموختند، اما امروز آنقدر وسیله زیاد است که زحمت پویندگان راه دانش را به حداقل رسانیده است. اگر تا چند سال پیش لازم بود که یک جویای دانش بار سفر بربندد و خود را به کتابی و کتابخانه‌‌ای برساند، امروز کتاب راه می‌افتد و به خانه او می‌آید.
میدانید آنکس که بیشتر میخواند بیشتر میداند؛ اما باید دید که چه میخواند و دانایی او در چه راهی زیاد میشود. در راهی است که به مردم فایده می‌رساند یا برعکس.
وادار کردن بچه‌ها به خواندن بعضی مطلب‌های علمی و ادبی، بسیار مشکل است چون بچه‌ها هر نوع مطلبی را دوست ندارند؛ اما شما میتوانید اطمینان داشته باشید که مطالب کیهان بچه‌ها با اینکه علمی و ادبی و آموزنده و راهنماست، به علت رنگها و نقشهای زیبایی که دارد مورد پسند بچه‌ها است.
و نویسندگان ما همیشه سعی دارند که بهترین وشیرین‌ترین مطالب را برای فرزندان شما انتخاب ودست چین کنند مطالبی که به دانش آموز رهنمون باشد و آنان را واقع بین و پشتکار دار و با محبت بار بیاورد.
ما همیشه کوشش کرده‌‌ایم که تا آنجا که مقدور است بهترین مجله را برای عزیزان شما فراهم کنیم و تا حدودی هم موفق بوده‌‌ایم و بازهم برای خود آرزوی توفیق بیشتری در این خدمت داریم.
از توجهی که به مجله کیهان بچه‌ها دارید سپاسگزاریم.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
52
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
mahjoob
mahjoob
1400/02/27
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی کیهان بچه ها - شماره ۸۵۳ - مرداد ۱۳۵۲

تعداد دیدگاه‌ها:
1
با تشکر بابت زحماتی که کشیدید لطفا شماره های838 تا 849 را هم اگه میشه در سایت بگذارید
کیهان بچه ها - شماره ۸۵۳ - مرداد ۱۳۵۲
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک