رسته‌ها

قطره و دریا: پنج مقاله در نقد رفسنجانی

قطره و دریا: پنج مقاله در نقد رفسنجانی
امتیاز دهید
5 / 3.6
با 7 رای
امتیاز دهید
5 / 3.6
با 7 رای
مقالات پژوهشی در نقد علی اکبر هاشمی رفسنجانی (بهرمانی نوقی)
سهل انگاری در مبانی نظری، دوگانگی در میدانهای عمل

کلید پرسش این طرح بحث به قلم رضا گلپور:
چرا و چگونه گروههای برآمده از استقلال طلبی و استکبار ستیزی توده های عزت مدار مردم کشورمان در عرصه مدیریت های اجرایی، استدراجا به چرخش 180 درجه ای مواضع دچار می شوند؟
من باب مثال، در مطالعات و پیگیری های خود در رفتارشناسی مدل سیاسی عملکرد هاشمی رفسنجانی به پرسشهایی برخورده ام که به دلیل اهمیت و حساسیت پاسخها، نخواستم خود به تحلیل یا استنتاج غیرمستقیم یا ذهنی ولو با قرابت زیاد منطقی، آنها بپردازم.
به امید حسن توجه و تحلیل این رفتارشناسی و بیان دقیق پاسخ های مناسب صاحب نظران آگاه و پژوهشگران محترم تاریخ معاصر جهت تنویر افکار عمومی این مجموعه مقالات را منتشر می سازم. باشد که تصحیح مسیر شبهات موجود در روایات و مستندات غیرقابل انکار در بیوگرافی و نیز سوابق مدیریتی آقای رفسنجانی و اخلاقش در قوه مجریه جمهوری اسلامی ایران به فهم آگانه تر نسل جدید کمکی ولو مختصر بنماید.
ان شاءالله تعالی
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
274
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
Fredroyan
Fredroyan
1400/03/15
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی قطره و دریا: پنج مقاله در نقد رفسنجانی

تعداد دیدگاه‌ها:
2
آیا زندانی شدن نویسنده این کتاب به جرم جاسوسی برای اسرائیل، برای تشکیک در مطالب این کتاب به اندازه ی کافی گویا نیست؟
سلام
در پرونده های امنیتی هر احتمالی وجود دارد اما باید توجه کرد که گلپور در ابتدا به اتهام (و نه جرم) جاسوسی و اقدام مسلحانه (حمل و نگهداری سلاح) بازداشت و در نهایت از اتهام جاسوسی تبرئه شد. محکومیت فعلی بدلیل اتهام دومی است که ذکر شد. پیشنهاد میکنم روند کارها و در نهایت اتهام جاسوسی او را پیگیری کنید چرا که قطعا متوجه خواهید شد اساسا موضوع چیز دیگری بوده و هست. میتوانید به فایلهای صوتی که توسط او از بازداشتگاه اوین منتشر شده مراجعه کنید. با این حال بحث قطره و دریا مقوله دیگری است و میتوان بر صحت و سقم مطالب و تحلیل ها نقد جدی داشت.
قطره و دریا: پنج مقاله در نقد رفسنجانی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک