رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
دیوار گذر: مجموعه داستان کوتاه
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 117 رای
نویسنده:
مترجم:
اصغر نوری
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 117 رای
✔️داستان‌های امه جزو بهترین داستان‌های ادبیات فرانسه هستند و او بیشتر به خاطر همین داستان‌ها درتاریخ ادبیات فرانسه ماندگار شده است.

ناشر درباره‌ی کتاب آورده است:
«مجموعه داستان دیوارگذر از آثار شاخص مارسل امه، نویسنده‌ی فرانسوی، است. اغلب داستان‌های این مجموعه، که امه آن‌ها را در سال‌های جنگ جهانی دوم و اشغال فرانسه نوشته، درباره‌ی جنگ و حواشی آن است و درون‌مایه‌هایی غریب و نامتعارف دارند. داستان "دیوارگذر" روایت کارمندی ساده است که ناگهان درمی‌یابد توانایی گذر از دیوارها را دارد. "کارت"، داستان دیگر کتاب، فرآیند تمدید زندگی مجدد را به نمایش می‌گذارد. داستان در قالب یادداشت‌های روزانه نوشته شده است. راوی با کسان دیگری به نوعی مرگ نسبی محکوم است. آن‌ها ناچارند کارت زمان تهیه و مدت زندگی خود را طولانی‌تر کنند. امه در این داستان تمام موقعیت‌های طنزآمیز را می‌کاود. داستان‌های "ضرب‌المثل" و "چکمه‌های هفت‌فرسخی" واقع‌گراترین داستان‌های این مجموعه هستند. دیگر داستان این مجموعه "حکم" نام دارد.»
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1397/10/17

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی دیوار گذر: مجموعه داستان کوتاه

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
دیوار گذر: مجموعه داستان کوتاه
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک