رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
حقایق مغز
امتیاز دهید
5 / 3.3
با 3 رای
کتاب حقایق مغز (Brain Facts) یکی از منابع مسابقات جهانی دانش مغز (Brain Bee) برای شرکت در المپیاد علوم اعصاب است. این مسابقه که توسط دکتر نوربرت میسلینسکی در سال ۱۹۹۹ پایه‌گذاری شده است، امروزه با هدف کشف و توسعه استعدادهای خلاق و جوان در بیش از ۵۰ کشور جهان برگزار می‌شود که ایران نیز یکی از این کشورهاست. در ایران این مسابقه توسط انجمن علوم اعصاب برگزار می‌شود. این المپیاد علمی در دو مرحله برگزار می‌شود که مرحله اول آن به زبان فارسی برگزار می‌شود و منابع آن کتاب حقایق مغز و کتاب دانش مغز است.
کتاب حقایق مغز که توسط انجمن جهانی علوم اعصاب تهیه شده است، قصد دارد تا شما را با حوزه علوم اعصاب، دانش نوینی که به مطالعه مغز، کارکردها و اختلالات آن می‌پردازد و کاربردهایی که این حوزه می‌تواند در زندگی روزمره و جامعه داشته باشد بیشتر آشنا کند. مطالعه این کتاب صرف‌نظر از اینکه در چه رشته یا شغل و تخصصی هستید و آیا قصد دارید به صورت تخصصی در این حوزه ورود کنید یا خیر، می‌تواند برایتان مفید باشد. چرا که در نهایت می‌توانید با حقایقی که در مورد مغز خود می‌آموزید، خودتان را بهتر بشناسید و بهتر ارزیابی کنید و می‌توانید از توانمندی‌هایی که این حوزه به شما می‌دهد، در جهت بهبود زندگی روزمره و روابط اجتماعی خود استفاده کنید.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی حقایق مغز

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
حقایق مغز
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک