رسته‌ها
پس پرده ی هولوکاست
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 13 رای
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 13 رای
کتاب «پَس پرده هولوکاست» درباره‌ی افسانه کشتار یهودیان و جعل تاریخی آن است. درباره این موضوع مطالب بسیاری می‌توان نوشت؛ همان‌طور که دستگاه تبلیغاتی صهیونیست‌ها نیز در تأیید ادعای دروغین خود کتاب‌ها و مقالات بسیاری نوشته‌اند. همانگونه که در این کتاب آمده، محافل صهیونیستی مسلط بر نظام‌های سیاسی و اداری غرب، هرگونه سؤال و تردید در اصل ادعایی خود را برنمی‌تابند، اما واقعیت برای همیشه پنهان نمانده و نخواهد ماند. امروزه دیگر پژوهشگران و دانشمندان آزاداندیش، خود را از سیطره تبلیغاتی صهیونیست‌ها رهانیده و آرام‌آرام در گوشه و کنار جهان زمزمه‌هایی در رد این ادعا سر داده‌اند؛ هرچند این تلاش‌ها هنوز در ابتدای راه است و در آینده شکوفا خواهد شد.
این کتاب برآن است تا در یک نگاه کلی، اما دقیق، علمی و مستند، به ویژه با استفاده از کتاب‌های محافل صهیونیستی و با بررسی این آثار و استخراج تناقضات درونی آنها، دروغ بودن این ادعا را بیش از پیش بر خوانندگان معلوم سازد. کتاب حاضر نشان می‌دهد که صهیونیست‌ها این ادعای دروغین را به دستاویزی برای غصب سرزمین ملت فلسطین، کشتار هر روزه مردم مسلمان این دیار و غارت دارایی تعدادی از کشورهای امریکایی و اروپایی به بهانه دریافت غرامت تبدیل کرده‌اند. کتاب به همت آقای محمدتقی تقی‌پور ـ از نویسندگان این عرصه ـ و در پی تحقیقات بسیار و متقن ایشان به ثمر نشسته و راه را برای تحقیقات آتی هموار می‌سازد.  
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
170
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1400/02/01

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی پس پرده ی هولوکاست

تعداد دیدگاه‌ها:
13
میگن رو یکی از اردوگاه‌های مرگ (فکر کنم داخائو) نوشته بودن ۹ میلیون کشته. رو یکی دیگه ۳ میلیون کشته. آخرش دیدن کار داره بالا میگیره و بیخ پیدا میکنه. کلا رو ۶ میلیون به توافق رسیدن. معلوم هم نیست این عدد رو از کجاشون درآوردن؟ از اسراییلی کثیف تر تچ این دنیا نداریم. باید همه شون رو کشت. همه شون. از کوچیک تا بزرگ
درود بر نازیسم درود بر رایش سوم. کاشکی واقعاً هیتلر یهودی ها رو می‌کشت. حیف که این کار رو نکرد. و یهود و صهیونیسم جهانی از این قضیه نهایت استفاده رو بردن. یهود باید از بین بره. باید.
«اتاق‌های گاز» به منظور کشتار جمعی و سریع‌تر و ارزان‌تر شکل به روز‌شده‌تر و کامل‌تر «کامیون‌های گاز» بودند که به صورت سیار در جنگ جهانی دوم به کرات مورد استفاده قرار گرفته بودند:
https://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%AA_%DA%AF%D8%A7%D8%B2
ارتش آمریکا به محض ورود و فتح اردوگاهها توسط متفقین از تمامی اتاق های گاز و استخوانهای سوخته و اجساد روی هم تلنبار شده فیلم می گیرد که تمام این فیلم ها و تصاویر موجود است با یک سرچ کوچولو می توانید به انبوه مدارک تصویری در این زمینه دست پیدا کنید . . . باز هم می گویم دعوا بر سر ابعاد جنایت است که یک میلیون بوده یا شش میلیون کشته ؟ ولی در اصل جنایت : ذره ای شک و تردید وجود ندارد . . .
اول کار با تیر می کشتند ولی یکی از فرمانده گان ارشد نازی در هنگام بازدید از اردوگاه متوجه می شود که این عمل ( یعنی کشتن با تیر مستقیم ) در روحیه سربازها تاثیر منفی داشته و کم کم از آنها یک عده جانی با قساوت بالا میسازه که برای آینده آلمان بسیار بد است به همین دلیل : هیتلر دستور می دهد روش دیگری برای کشتار پیدا کنند .
وقتی راحت میشه با اسلحه هزران نفر را کشت و خاک کرد خیلی حماقت میخواد که کلی زحمت سوزاندن و خاکستر کردن میلونها نفر را به خودت بدی
داستان خنده دار و احمق پسند
کاش یک لایک به خودت می دادی جناب مالدینی!
چند دلیل داشت که با گلوله نمی‌کشتن، اول برآورد هزینه، چون اون زمان آلمان اولین شکست را در استالینگراد تجربه کرده بود، دوم برای این که پس از پیروزی وانمود کنه اینها به مرگ طبیعی از بابت نبود غلات فوت کردن( اصلا احتمال شکست نمی‌دادن) سوم اینکه جابجا کردن اجساد آسان‌تر بود و نهایتأ اینکه ایجاد وحشت نمی‌کردن، به همین دلیل سعی داشتن با رضایت بیان طرف حمام، چون یهودیان از داخل حمام بی خبر بودن.
پس از دریافت احتمالات شکست اس اس(هیملر) به این نتیجه رسید که دیگه یهودیان را زندانی نکنه و همین‌هارو از بین ببره لزا در چند ماه آخر یهودیان را نگرفتن و به گتو نبردند،به همین دلیل در کاهای آخر چند برابر گذشته و بصورت صنعتی قتل‌عام می‌کردن.
نازی‌ها نمی‌خواستن جهان از هولوکاست با خبر بشه، اون زمان اردوگاهای مرگ در تدابیر شدید امنیتی کنترل می‌شد. تصمیم هیتلر و هیملر گشتن در فضای بسیار آرام و به دور از بلندگو شدن بود، اما بخت با تازگی‌ها یار نبود و تمام جنایات مخفی اونها فیلم،عکس و مدرک تهیه شد.
جالب است که ما باید خرافات و افسانه های تاریخی قرن ها پیش حضرات را دربست قبول کنیم ولی واقعه ای که 70 سال قبل اتفاق افتاده و تعدادی از بازماندگان آن هنوز زنده هستند و فیلم ها و شواهد و مدارک ( و حتی اتاق های گاز و استخوان های سوخته شده ) از قاتل و مقتول هر دو موجود است می شود افسانه !‌!‌!‌ این است اوج توهم و هذیان گویی ایدئولوگ ها!!! البته مسائلرا نباید با هم مخلوط کرد و این مسائل هیچ ربطی به آن کودک بیچاره فلسطینی ندارد که در پاسخ سنگ ، گلوله دریافت می کند . . . مظلوم ، مظلوم است چه کودک فلسطینی باشد چه کودک یهودی .. برای یک انسان آزاده (( از بند قفس نکبت بار ایدئولوژی )) تمام انسانها با هم برابرند و از حق آزادی و زندگانی نیک بهره مند . . . .
در اینکه تعداد کشته‌شدگان هولوکاست چقدر است البته اختلاف نظر وجود دارد و بعید نیست که برخی یهودیان در عدد جان‌باختگان آن اغراق هم کرده باشند چنانکه نمونه‌های چنین اغراقهایی در تاریخ زیاد است مثلا انقلابیون در تعداد کشته‌شدگان میدان ژاله تهران به شدت اغراق می کردند اما تردیدی نیست که تعداد کشته‌شدگان در هولوکاست بیش از ۱ میلیون نفر بوده و همین عدد نشانه هولناکی و ابعاد گسترده و تکان‌دهنده این جنایت بزرگ هیتلر و نازیسم است. اما هولناک‌تر این است که گروهی عملا در صدد تطهیر نازیسم و هیتلر برامده اند و این فاجعه بزرگ تاریخی را انکار می‌کنند. اصولا اگر چنین فاجعه‌ای با این همه شواهد متقن تاریخی و نقل مستند بسیاری از جان‌به‌دربردگان اردوگاههای هولوکاست قابل انکار باشد، هیچ واقعه تاریخی دیگری قابل اثبات نخواهد بود و اساسا تاریخ معنای خود را از دست خواهد داد‌.
در اینکه هیتلر و نظام او یهود ستیز بوده و به صورت سیستماتیک به دنبال حذف فیزیکی یهودیان بوده هیچ شکی نیست شک وشبهه در اینجاست که در این راه تا چه حد موفق بوده است . محققین بی طرف تقریبا روی عدد یک میلیون و سیصد هزار نفر کشته متفق النظرند شاید 5 یا شش میلیون کشته اغراق باشد شک دیگر در شیوه ها و روش حذف یهودیان است . عده ای را فراری دادند . عده ای در مسیر راه اردوگاه تلف شدند عده ای توسط گاز زیکلون بی و عده ای با تیر مستقیم ! جالبتراینجاست که هانا آرنت در کتاب آیشمن در اورشلیم با سند و مدرک ثابت کرده است که روسای یهود و همچنین صهیونیست ها در این راه با مقامات نازی ، همکاری زیادی داشته اند . روسای قوم به خاطر بدتر نشدن وضعیت ! و صهیونیست ها برای مجبور شدن یهودیان به کوچ به فلسطین
پس پرده ی هولوکاست
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک