رسته‌ها

مطالعات نوین بانکی - شماره ۸ - پاییز ۱۳۹۹

مطالعات نوین بانکی - شماره ۸ - پاییز ۱۳۹۹
امتیاز دهید
5 / 4
با 1 رای
امتیاز دهید
5 / 4
با 1 رای
راهنمای تدوین مقالات جهت ارسال به فصلنامه مطالعات نوین بانکی
پژوهشگر گرامی برای جلوگیری از تأخیر در داوری و انتشار به موقع مقاله
لطفاً به نکات زیر توجه فرمایید
۱ . مقاله ارسال شده نباید قبلاً در هیچ نشریه داخلی یا خارجی و یا مجموعه مقالات خارجی چاپ شده باشد. هیئت تحریریه انتظار دارد نویسندگان محترم تا هنگامی که جواب پذیرش از نشریه نرسیده است ، مقاله خود را به نشریه دیگری برای چاپ ارسال نکنند.
۲ . مقالات فارسی با قلم بی زر فونت شماره ۱۳ و مقالات انگلیسی با قلم Times New Roman فونت شماره ۱۲با نرم‌افزار word تهیه شود. مقالات در سایز استاندارد A۴ با حاشیه از بالا ۶ و پایین ۵/۶ و راست ۵/۴ و چپ ۵/۴ سانتی‌متر تایپ گردد و نهایتاً فواصل بین خطوط به صورت Singl باشد.
۳ . برای مقالات فارسی ، عنوان مقاله با در نظر گرفتن فواصل بین کلمات نباید از ۶۰ حرف تجاوز کند و با قلم نازنین سیاه ۱۶ تایپ گردد.
۴ . نقل قول‌ها: نقل به مضمون و مطالب استنتاج شده از منابع و مآخذ ، با حروف نازک و استفاده از نشانه‌گذاری‌های مرسوم ، مشخص گردد و نام صاحبان آثار ، تاریخ ، و شماره صفحات منابع ، بلافاصله در میان پرانتز نوشته شود.
۵ . مقالات برگرفته از رساله پایان‌نامه دانشجویان با نام استاد راهنما ، مشاوران و دانشجو به صورت توأمان و با مسئولیت استاد راهنما منتشر می‌شود.
۶ . چنانچه هزینه های تحقیق یا تهیه مقاله از سوی مؤسسه‌ای تأمین مالی شده باشد ، باید نام مؤسسه در صفحه اول درج شود.
۷ . مجله حق رد یا قبول و نیز ویراستاری مقالات را برای خود محفوظ می‌دارد و مقالات مسترد نمی‌گردد. اصل مقالات رد یا انصراف داده شده پس از سه ماه از مجموعه آرشیو مجله خارج خواهد شد و مجله هیچ مسئولیتی در این زمینه نخواهد داشت.
۸ . جهت خدمت هرچه بهتر و بیشتر به محققین و پژوهشگران عزیز در صورت نو و جدیدبودن موضوع ، استخراج مقالات از پایان نامه این دسته از عزیزان به صورت کاملاً رایگان انجام می گردد و در این رابطه هیچ هزینه ای از محقق و پژوهشگر اخذ نمی گردد.
۹. برای ارسال مقاله یا پایان نامه خویش لازم است نویسنده یا نویسندگان محترم مقاله خویش را به آدرس ایمیل Banki۱۳۹۷@yahoo. com ارسال نمایند تا پس از موافقت سردبیر و ارجاع به داوری ، در صورت پذیرش در فصلنامه مذکور چاپ گردد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
50
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
ghanonyar021
ghanonyar021
1400/02/06
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی مطالعات نوین بانکی - شماره ۸ - پاییز ۱۳۹۹

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
مطالعات نوین بانکی - شماره ۸ - پاییز ۱۳۹۹
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک