رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
فرماندهان کرمان
امتیاز دهید
5 / 5
با 2 رای
امتیاز دهید
5 / 5
با 2 رای
به ضمیمه: رساله کاتب کرمانی

تاریخ فرماندهان کرمان نوشته شیخ یحیی احمدی کرمانی، از شاگردان ناظم الاسلام کرمانی و از روحانیون آزادیخواه و روشنفکر عصر مشروطیت در کرمان بود. او در انتخابات دوره اول مجلس شورای ملی، به نمایندگی از کرمان انتخاب شد. رساله فرماندهان کرمان از جمله آثار تاریخی اوست که در آن فرماندهان زمان قاجار در کرمان معرفی شده اند. او در تالیف این کتاب، علاوه بر تاریخ وزیری، ناسخ التواریخ و منتظم ناصری، از خاطرات خود و گفتگوهای اطرافیان نیز بسیار استفاده کرده است. فرماندهان کرمان به اشاره و توصیه میرزا فتح الله خان مشیر الممالک یزدی، از مستوفیان یزد، نوشته شده و علت اصلی نگارش آن، حوادث مهم کرمان در سال های ۱۳۲۲ و ۱۳۲۳ ه. ق و چوب زدن و تبعید آیت الله حاج میرزا محمد رضا، روحانی معروف کرمان و برادر زاده شیخ یحیی بوده است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
Mohmmad12765
Mohmmad12765
1400/01/21
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی فرماندهان کرمان

تعداد دیدگاه‌ها:
1
یحیی احمدی کرمانی، در وز چهارشنبه، 29 ربیع‌الاول 1287ق/1249ش، در کرمان به دنیا آمد. او پنجمین فرزند آیت‌الله حاج‌آقا احمد فقیه کرمانی بود.
فرماندهان کرمان
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک