رسته‌ها
جنگ اقتصادی و مسائل سیاسی
امتیاز دهید
5 / 2.9
با 17 رای
امتیاز دهید
5 / 2.9
با 17 رای
از ابتدای انقلاب ، یعنی چهل سال است که میگوییم: "در اوضاع حساس کنونی". یعنی اوضاع حساس کنونی همیشه وجود دارد، مگر اینکه عکس آن ثابت شود. این یک واقعیت است و این اوضاع حساس کنونی نیز ادامه خواهد داشت، چون اوضاع حساس همیشه کنونی است و برای زمان خاص خودش میباشد. در اینجا این سؤال مطرح میشود که چرا ادامه خواهد داشت؟ به این دلیل که ما وارد یک نبرد شده ایم، این واقعیتی است که حقیقت هم دارد. الزاماً هر واقعیتی حقیقت ندارد، یک چیزی ممکن است واقع شود اما حق نیست، ولی اینجا در عین واقعیت، حقیقت هم دارد..

(متن سخنرانی استاد علی اکبر رائفی پور در جمع مدیران بانک مسکن با عنوان "جنگ اقتصادی و مسائل سیاسی" در تاریخ ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ )
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
25
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
ali.amirazodi
ali.amirazodi
1400/02/04
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی جنگ اقتصادی و مسائل سیاسی

تعداد دیدگاه‌ها:
17
اسکول اینجا اسکول اونجا اسکول همه جا تشریف دارن🤣🤣
یکی از خطرناک ترین متد شرک این است که فقط قسمتی از حقیقت را به صورت نصفه نیمه معرفی می کند ولی در خصوص زمینه ها و علل و عوامل و سایر حقایق مرتبط ، صحبتی نمی کند . حسین ، حج را نیمه کاره گذاشته و رها کرده ، پس مرتد است و واجب القتل ! خوب ، این عین حقیقت و واقعیت است که حسین حج را نیمه کاره رها کرد ولی دیگر نمی گوید چه شد که حج را نیمه کاره رها کرد و دیگر نمی گوید هزار و یک حرف دیگر هم داشت . ابن زیادها و شریح قاضی ها ، فقط یک قسمت حساس ( و حتی راست و واقعی ) را برای مغزهای گوسفند صفت ، پر رنگ می کند ! و آنگاه ،فریاد واویلاها و واسلاما که بر هوا می شود و وقتی هم که حسین می خواهد برای آنها توضیح دهد با کف و سوت بر روی سخنان ایشان پارازیت می اندازند ! ! ! زیرا فقط یک جریان که سرنیزه هم دارد ، حق سخنرانی هم دارد !
وقتی غالب مدعیان عرصه عمومی چنین اند ، پیدا است گرفتار پدیده ای بنیادی و مشترک ( فراتر از شکل دینی تبعیت بی چون و چرا ) هستیم ، و تا این فهم و چاره اندیشی و .... نشود ، فقط نام ها و چهره ها عوض می شوند ، البته با هزینه گزاف و چه بسا جبران ناپذیر .
استاد والله قسم که بد خواهانت دنبال ترور شخصیت شما هستن ...
و جمهوری اسلامی تا کنون فردی مثل شما نداشته و نخواهد داشت از نظر من ...
هیچکسی بهتر از شما در جمهوری اسلامی ایران
منتقد نیست و عمل نکرده مطابق با حرف هایی که زده ...
شما یک سرباز واقعی امام زمان(عج) هستید ... اونی که حقگراست دودقیقه بشینه پای سخنتون میفهمه کلام شما چقد متفاوته و روشن...کاش مرا هم شفاعت کنید
ما تا به الان از دلباختگان و سینه سوختگانشان نشنیده بودیم که حضرت علامه، آپشن شفاعت هم داشته باشند. اگر یقین دارید که ما هم به خیل مریدان ایشان بپیوندیم ولی اگر صرفاً گمانه زنی است، صرف نمی کند.
خوانیراث گرامی! از این متوهمان آپشن دار کم نداریم. چه این طرفی و چه آن طرفی.
من بارها از کتابناک خواسته‌ام این هرزکتاب‌ها را منتشر نکند. دوستانی هم خرده گرفته‌اند که این خواست من عین «سانسورخواهی» است و بهترست در عوض آن خواهان ایجاد بستری برای انتشار همه‌ی کتاب‌ها و اندیشه‌ها باشم. بسیار خوب، حرف درستی است ولی این همه سال خواستار آزادی بیان بودیم؛ نتیجه چه شد؟ بهتر نیست به جای این‌که پوچاپوچ در طلب آزاداندیشی از یک حکومت غیرآزاداندیش باشیم، خودمان دست‌اندرکار بشویم؟ انتشار این گونه کتاب‌ها کمک به جزمیت با شعار آزادی بیان است. الان عدم انتشار این کتاب توسط کتابناک آسان‌ترست یا مجبور کردن حکومت به آزاداندیشی؟ می‌گویم بیایید به جای این‌که پیشنهاد مرا «سانسورخواهی» بنامید آن را «مقاومت منفی» بخوانید. مقاومت منفی یک بار مالیات ندادن است و یکبار منتشر نکردن فلان کتاب جاهلانه. پخش نکردن این کتاب‌ها خود یک کنش سیاسی است.
جا دارد برای این‌که بدانیم این جاهلان چگونه می‌اندیشند نگاهی بیندازیم به بخشی از یک کتاب علیرضا زاکانی، شهردار کنونی تهران (به نقل از بی‌بی‌سی فارسی):
«مواد منفجره و فتیله [را] برداشتم، رفتم مین را منفجر کردم. وقتی برگشتم، دیدم [حاج عبدالله] مشغول تماشای گلّه گوسفندی است که از آنجا می‌گذشت. نزدیک اردوگاهمان سیاه چادرهایی بود؛ گله‌های گوسفند داشتند [می‌رفتند]، یک بز [هم] سر گلّه می‌رفت. حاج عبدالله با دیدن این صحنه درباره ضرورت وحدت اجتماعی و تبعیت از رهبری نظراتی بیان کرد. می‌گفت: 'خدا با نشان دادن این صحنه‌های طبیعی به ما منظوری دارد. نباید بی‌تفاوت از کنارشان رد شویم. ' بعد نتیجه‌گیری‌اش به بحث ولایت فقیه انجامید.»
پیوند این نقل قول:
https://www.bbc.com/persian/iran-59073997
خود دانید!
بنظرم وضع و حال فعلی مملکت کاملا گویای اینه که کشور در این مدت که دست این حضرات بوده به کدوم سمت رفته و خوندن اینجور متون یا بحث در موردش هم مصداق هزل عمر و وقته اما بذارید فقط به یک خط و نیم از دُرافشانی استاد اشاره کنم و بعدش فقط بذارید برم من.
فرمودند که:
"رزمندههای ما با بیل جلوی این موشک میایستادند چون سرعتش پایین بود با بیل سیم پشتش را قطع میکردند یا اینکه از بغل ضربه میزدند آن را منحرف میکردند."
نسل 1 این موشک (نسلی که بنظر اصلا در جنگ استفاده نشده و فقط جنبه آزمایشی با تولید محدود داشته و از لحاظ سرعت، مسافت و وزن بدترین بوده) که توسط شرکت سازنده اش تست شده سرعتش 350 کیلومتر/ساعت بوده با بُرد مفید 1.5 کیلومتر.
این به اصطلاح "پژوهشگر جامع الاطراف" بقول طرفداراش حتی سواد یه جستجوی ساده یا ضرب و تقسیم با ماشین حساب رو هم نداشته و نداره.
سوال بازی و ریاضی اینه که شخص فقط برای دیدن موشک، فقط دیدنش نه تصمیم گیری و واکنش چقدر زمان خواهد داشت بر حسب میلی/ثانیه؟ (20 نمره!)
حالا اینکه چه زمانی موشک رو میبینه و کِی بیل رو حرکت میده و چه وقتی بیل به بدنه موشک برخورد میکنه رو قاعدتا فقط استادِ که میدونه! و البته اگه اینطوری که ایشون میفرمایند باشه میشده با بیل آر-پی-جی رو هم منحرف کرد یا تقریبا تمامی جنگ افزارهای که سرعتشون کمتر از 130 متر بر ثانیه بوده رو حالا با بیل یا قاشق و پوتین و هر چی دم دست بوده میشده از راه بدر کرد!
خلاصه دیدن فیلم ماتریکس و فیلم های ابرقهرمانی هالیوودی، نظر دادن در مورد اقتصاد همراه با چاشنی جن و کابالا و در نهایت شام سنگین در وعده شب نتیجش اینـــه.
دوست عزیز بگو باب میل من حرف نمیزنه ، ازش خوشم نمیاد و خلاص ! اینا جزو مواردیه که رزمنده ها و فرماندهان و افراد خبره ی نظامی حاضر در جنگ که از نزدیک باهاش سر و کار داشتن تایید میکنن و رائفی پور هم به نقل از اونا تعریف کرده . حالا شما یه گوشه ای از حرف طرف رو به شکل ناقص میای اینجا میگی و تحلیل میکنی . گودرز و شقایق هم به همدیگه ربط میدی که تهش بگی طرف بیسواده ، متوهمه و فلان و بیسار ... اگه میخوای طرف رو بهتر بشناسی برو حداقل درمورد موسسه مصاف یه تحقیقاتی بکن ، درمورد کارآمدی هاش ، کارگروه هاش ، افراد نخبه هایی که داخلش دارن فعالیت میکنن . دست بردارین از این پیش داوری ها و قضاوت های غیر منصفانه و خنده دار
جالبه یک عده که ادعای درک و فهم دارند فقط توهین می کنند
اگر کمی سواد دارید جواب بدهید و محکوم کنید
فحش و توهین فققط از آدم های کم سواد مدعی بر میاد
تو ریویو های شما هم کم از این موارد نیست.
لطفا کتابهای این افراد همچون طبل توخالی رو در سایتتون نگذارید
آقای طبل توپر! این کتاب نیست که؛ متن پیاده‌شده نوار سخنرانی هستش؛ بعد هم شما نخون، چرا برای دیگران تعیین تکلیف میکنی جناب روشنفکر همه‌چی‌دان؟!
تراوشات یک ذهن بیمار توطئه اندیش
اظهار نظر یک تمامیت خواه با لحن آزادیخواه ...
طبیعتا تحلیل های یک پژوهشگر جامع الاطراف به مذاق ذهن های بسته و تک بعدی خوش نمیاد
جنگ اقتصادی و مسائل سیاسی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک