رسته‌ها
زندگی و نبرد من
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 8 رای
نویسنده:
مترجم:
فرهنگ رازی
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 8 رای
این کتاب در زندان نوشته شده و در بدو انتشار غوغای عجیبی در آمریکا برپا کرده و به اکثر زبانهای زنده دنیا ترجمه شده است.

کتابی که از نظر خوانندگان می گذرد، داستان خیالی و اغراق نیست. بلکه سرگذشتی است که واقعیت داشته و تمام صحنه های زندگی واقعی یک انسان مبارز در جملات آن نمودار است. چسمان در این کتاب برای زندگی کردن و مبارزه با مرگ چنان تلاش می کند که دنیا را به حیرت وامیدارد. او ثابت می نماید که بشر وقتی اراده نماید، می تواند غیرممکن را ممکن نموده و به بسیاری از حوادث غیرمنتظره، پیروز شود.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
201
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
ستار45
ستار45
1399/12/06

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی زندگی و نبرد من

تعداد دیدگاه‌ها:
2
چقدر دنبال این کتاب می گشتم؛ خدا بهتون اجر بده؛ این اثر و در ۱۴ سالگی خوانده بودم؛ امیدوارم که کتاب دهلیز مرگ از همین نویسنده‌ را هم بتوانید در سایت قرار دهید؛ لازم به ذکر هست که‌ عده ای شیاد نابخرد نوشته جات و دست نویس های فوق ابلهانه و مزخرف خود را به نام های مختلف و دندان گیر نظیر رینگ خونین و .. در بازار منتشر کرده اند و این دستنویس‌های احمقانه‌ خود به چسمان ارتباط داده اند؛ اگر خواننده‌ ذره ای اطلاع داشته باشد می داند که‌ کتاب های او تنها‌ ۴ مجلد به این عناوین است: چسمان در زندان تنها چهار کتاب نوشت: سلول ۲۴۵۵، دهلیز مرگ (۱۹۵۴)، تلاش برای بیگناهی (۱۹۵۵)، سیمای عدالت (۱۹۵۷) و اون بچه یک قاتل بود (۱۹۶۰)
تمامی کتابهای دیگر که در بازار یا اینترنت منتشر شده است توسط اشخاص بی خرد و نادان نشر داده شده و محتوای این نوشته‌جات قلابی؛ بقدری چرند و مهمل و مزخرف.. است که با مرور نیم ورق از‌ پی به جعلی بودن داستان و نادانی نویسنده آن که قلمی بس آبکی و مبتذل دارد؛ خواهید برد..
زندگی و نبرد من
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک