رسته‌ها
اخترفیزیک برای همه
امتیاز دهید
5 / 4
با 11 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4
با 11 رای
روزگاریست که مرز بین علم و خرافات درهم آمیخته و قائل شدن تمایز بین این دو کاری بس دشوار است. در علم اختر شناسی و فیزیک نوین مطالبی کشف و ثبت شده اند که آدمی را دچار حیرت نموده و اینگونه به نظر میآید که بعضی از این کشفیات کاملا علمی را فقط در داستانهای علمی تخیلی میتوان جای داد. این کتاب پیچیده ترین نظریات علمی قرن اخیر را با زبانی ساده و قابل فهم برای مخاطبان شرح داده است. چنانکه هر فردی با خواندن این مکتوب می تواند به چگونگی به وجود آمدن جهان هستی و اندازه آن پی ببرد و همچنین به صورت خیلی مختصر و ساده از ماهیت فضا زمان - گرانش - سیاهچاله ها - سفید چاله ها و قانون نسبیت آلبرت آینیشتین اگاهی بیابد و همچنین نظریه مکانیک کوانتوم - جهان های موازی و دنیا های شبیه سازی شده در ابعاد بالاتر را درک نماید.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
88
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
reza2168
reza2168
1399/12/09

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی اخترفیزیک برای همه

تعداد دیدگاه‌ها:
3
متاسفانه نتونستم اطلاعاتی درباره‌ی نویسنده پیدا کنم ولی هر یک از این «پیچیده‌ترین نظریات علمی قرن اخیر» رو که ظاهرا «به زبانی ساده و قابل فهم برای مخاطبان» شرح داده خود نیازمند تخصص و درک بالا در اونهاست که معمولا کار هر تحصیل‌کرده‌ای نیست.
جناب علی خواه کاش اینقدر کج سلیقه گی نمیکردند و حداقل جلد این کتاب رو کاملا مشابه جلد کتاب Neil deGrasse Tyson " Astrophysics for People in a Hurry" انتخاب (کپی) نمیکردند. یه کم خلاقیت هم خوب چیزیه!
https://ketabnak.com/book/83572/Astrophysics-for-People-in-a-Hurry
البته احتمالا اون چندتا دایره و عکس سفینه نقاط تمایز جلدها هستند به اعتقاد ایشون!
اخترفیزیک برای همه
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک