رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
اثر مرکب
امتیاز دهید
5 / 3.3
با 3 رای
امتیاز دهید
5 / 3.3
با 3 رای
مطالب ابتدایی کتاب اثر مرکب (The Compound Effect) دارن هاردی به خواننده می‌گوید که این اثری فوق العاده در مورد موفقیت است و چه چیزهایی برای به دست آوردن آن ضروری است. در جهانی که جوانان توسط رسانه‌ها بمباران می‌شوند، پیام‌ها و تصاویر زیادی درباره سریع‌ترین راه برای موفقیت و ثروت هر روز به گوش می‌رسد. کتاب این مسئله را اذعان می‌کند و در تلاش است راه‌حل‌های بسیار ساده‌ای ارائه دهد. هاردی معتقد است: «هیچ فرمول مخفی یا سریعی وجود ندارد.» در عوض، نویسنده این کتاب بر این عقیده است روش او بر پایه ترکیب است.
این کتاب به خوانندگان نشان می‌دهد که چگونه با اجرای عادت های خوب در طول زمان، هر فردی می‌تواند به اهداف خود برسد و برنده بازی با خود شود. و اول از همه امکان این را خواهد داشت که موفقیت‌هایی را که در زندگی می‌خواهد را به دست آورد. به طور خلاصه، نتیجه حفظ عادات خوب داشتن تمرکز، انرژی و شادی است. هاردی نشان می‌دهد که چگونه او رشد کرد و همیشه به دنبال برنامه‌ای دقیق با برای تکمیل کارهای و فعالیت‌های روزانه است. به عنوان یک نتیجه، هاردی تبدیل به فردی شد که رویکرد دقیقی برای هدفمند کردن عادات خوبش پیدا کرده بود.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1399/11/11

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی اثر مرکب

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
اثر مرکب
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک