رسته‌ها
داستان هنر نقاشی
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 24 رای
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 24 رای
داستان هنر نقاشی کتاب بدیع و زیبا به منزله گالری شاهکارها و مجموعه آثار نفیسی از هنرمندان بزرگ جهان و در نوع خود کم‌نظیر است. داستان مهیج شروع و تحول و کمال نقاشی در تاریخ هنر انسانی در آن شرح داده شده است. خواننده در این کتاب درمی‌یاد که بشر در طی قرون متمادی تمدن، چگونه احساسات خود را با کشیدن تصویر بیان نموده است. این کتاب در واقع داستان افکار و اندیشه‌ها و بیم و امیدهاست و زشت و زیبا، تلخ و شیرین و خوب و بد زندگی به خامه هنرمندان در آن تصویر شده است. با اینکه هدف مؤلف گفتن داستان نقاشی است، تماشای تصاویر آن وسیله سرگرمی و لذت برای عمومی و به‌ویژه جوانان و هنرمندان است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
271
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
khar tu khar
khar tu khar
1399/12/02
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی داستان هنر نقاشی

تعداد دیدگاه‌ها:
3
این کتاب از مجموعه علمی "بنگاه ترجمه و نشر کتاب" است که در بازار کتاب به آنها "استخوانی" -بخاطر رنگ جلد آنها- هم می‌گویند. کتابهای این موسسه گرامی و مرحوم به بهترین نحو ممکن ترجمه شده و ترجمه نهایی نیز خط به خط توسط افرادی همچون نجف دریابندری، کریم امامی و ... با اصل کتاب مطابقت داده می‌شده‌اند. بنگاه بعد از انقلاب مصادره شد و به تاریخ پیوست.
کتاب "داستان هنر نقاشی" تصاویر رنگی زیادی دارد که در نسخه فارسی سیاه‌وسفید چاپ شده‌اند. برای دیدن تصاویر رنگی کتاب، توصیه میکنم نسخه اصلی را هم دانلود کنید.
The Story of Painting, From Cave Painting to Modern Times
خاطرم هست اواخر دهه 60 و دهه 70 که عضو کتابخانه بودم از این دست کتابهای قدیمی مربوط به بنگاه ترجمه و نشر کتاب هنوز در کتابخانه ها موجود بود. بله رنگ جلدش کرم رنگ بود. ممنون از توضیحات شما. ضمنا کاش کتابناک مثل قدیم سال انتشار کتابها رو ذکر میکرد.
داستان هنر نقاشی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک