رسته‌ها
فاطمه زهرا سلام الله علیها
امتیاز دهید
5 / 3.6
با 7 رای
نویسنده:
درباره:
حضرت فاطمه
امتیاز دهید
5 / 3.6
با 7 رای
مقدمه و پاورقی: محمد امین نجفی

کتاب «فاطمه الزهرا سلام الله علیها » که از تقریرات فرزانه عالم تحقیق وعاشق دلباخته خاندان عصمت و طهارت و مجتهد مکتب ولایت مرحوم علامه امینی (قدس سره ) می باشد _ به اجمال درباره مناقب حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها بحث نموده است در این کتاب مناقب فاطمه زهرا سلام الله علیها بر اساس آیات قرآنی و احادیث و روایات مورد بررسی قرار گرفته و درباره هر منقبت توضیحات بسیار مفیدی توسط آن مرحوم ایراد گردیده است.

گزیده ای از کتاب:
بشارت بهشت رفتن به شیعیان حضرت زهرا سلام الله علیها
چنانکه رسول اکرم صلوات الله علیه و آله به شیعیان امیر المومنین علیه السلام و فرزندان معصومش علیهم السلام بشارت بهشت را داده است و در منقبت و عظمت مقام آنان مطالبی بیان داشته اند، نسبت به شیعیان زهرا سلام الله علیها نیز عینا با ذکر همان مناقب مژده بهشت داده اند.
شیعه یعنی تابع و پیرو واقتدا کننده. شیعه علی کسی است که از علی عليه السلام هدایت می یابد و همراه او و متمسک ودست به دامان اوست. شیعه فاطمه سلام الله علیها دراخبار عینا در ردیف شیعیان علی است. گاه پیامبر اکرم در مدح شیعیان امیر المومنین سخن می گوید، و گاه در منقبت شیعیان فاطمه سلام الله علیها و همین روش رسول خدا نشانگر این است که حضرت زهرا سلام الله علیها خود استقلال دارد و دارای کرامات و مقام والا و صاحب ولایت کبری می باشد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
304
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
rezaei1398
rezaei1398
1399/10/26
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی فاطمه زهرا سلام الله علیها

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
فاطمه زهرا سلام الله علیها
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک