رسته‌ها
دکتر دولیتل و گاو نزدیک‌بین
امتیاز دهید
5 / 4.8
با 8 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.8
با 8 رای
ویرایش شده
هیولافتینگ مجموعه کتاب‌های دکتر دولیتل را در بحبوحه جنگ جهانی اول به رشته تحریر درآورد. او درحالی‌که در یکی از سنگرها می‌جنگید، به‌جای آن‌که لحظات آتش و خون و مصیبت‌های جنگ خانمان‌سوز را به نگارش درآورد، قصه‌هایی زیبا و دل‌انگیز از دکتر دولیتل (مردی که می‌تواند به زبان حیوانات صحبت کند) را با شخصیت‌هایی نظیر چی‌چی (میمون)، دب‌دب (اردک) و پولینز (طوطی) ترسیم و برای دو فرزند خردسالش ارسال می‌کرد.
هیولافتینگ، قصه خود را چنین آغاز می‌کند:
در روزگاران خیلی پیش، آن‌وقت‌ها که پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها بچه‌های کوچکی بودند، در شهر کوچک و باتلاقی پادلبی که شهری زیبا با مناظر رویایی و کلیساهای تماشایی بود، دکتر خیلی خوبی با دو فرز و خواهرش سارا زندگی می‌کرد..
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
50
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
mohammad_h
mohammad_h
1399/11/06

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی دکتر دولیتل و گاو نزدیک‌بین

تعداد دیدگاه‌ها:
2
من کلکسیونی از کتابهای کودکی ام دارم ، چندی پیش یهو یاد این کتابم افتادم و متوجه شدم که خیلی وقته اینو در کتابهام پیدا نکردم! اصلا نمیدونم چطوری گمش کردم ولی عمیقا ناراحت بودم، الانکه دیدم اینو آپلود کردید و گذاشتید خیلیییی خوشحال شدم ، دم شما گرم و یک دنیا سپاس
کتاب "دکتر دولیتل نوشته "هیو لافتینگ" ترجمه "ایراندخت اردیبهشتی" از سری کتابهای طلائی موسسه انتشارات امیرکبیر چاپ دوم 2535 به صورت کامل به داستان مسافرت دکتر دولیتل پرداخته است. خواندن آن برای/به کودکان و نوجوانان توصیه می شود.
دکتر دولیتل و گاو نزدیک‌بین
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک