رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
آیت الله گلپایگانی: فروغ فقاهت
امتیاز دهید
5 / 4
با 1 رای
امتیاز دهید
5 / 4
با 1 رای
صفحات زرین کتاب پر برگ تاریخ، مردان بزرگی را به ما نشان می دهد که در راه نجات انسان ها از گرداب فساد و منجلاب بدبختی و گمراهی از هیچ کوششی فروگذار نکرده اند. مردانی که زندگی خویش را وقف هدایت بشریت نمودند. پیامبران الهی قافله سالار این گروهند و عالمان دین نیز ادامه دهندگان همین راهند.
بزرگداشت این مردان خودساخته و این تاریخ سازان، نسل امروزی را با نگهبانان دین و پاسداران آئین آشنا می سازد و زمینه های رشد و کمال و ترقی را در رهروان بارور می سازد. ما در این دفتر برآنیم تا گوشه هایی از زندگی درخشان یکی از فرزندان رشید اسلام و مفاخر مذهب جعفری، فقیه فرزانه، اندیشمند سترگ و مجتهد بزرگ، پیشوای عظیم الشان شیعیان و تربیت کننده اندیشمندان و زعیم حوزه های علمیه حضرت آیت الله عظمی آقای حاج سید محمدرضا موسوی قدس سره الشریف بپردازیم و اندکی از بیداری و آگاهی و تعهد و احساس مسئولیت این فقیه بزرگ را بازگوییم.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
mkh10571
mkh10571
1399/10/15

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی آیت الله گلپایگانی: فروغ فقاهت

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
آیت الله گلپایگانی: فروغ فقاهت
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک