رسته‌ها

مطالعات نوین بانکی - شماره ۳ - تابستان ۱۳۹۸

مطالعات نوین بانکی - شماره ۳ - تابستان ۱۳۹۸
امتیاز دهید
5 / 0
با 0 رای
امتیاز دهید
5 / 0
با 0 رای
راهنماي تدوين مقالات جهت ارسال به فصلنامه مطالعات نوین بانکی
پژوهشگر گرامی براي جلوگيري از تأخير در داوري و انتشار به موقع مقاله
لطفاً به نكات زير توجه فرماييد
1 . مقاله ارسال شده نبايد قبلاً در هيچ نشرية داخلي يا خارجي و يا مجموعه مقالات خارجي چاپ شده باشد. هيئت تحريريه انتظار دارد نويسندگان محترم تا هنگامي که جواب پذيرش از نشريه نرسيده است، مقاله خود را به نشريه ديگري براي چاپ ارسال نكنند.
2 . مقالات فارسي با قلم بی زر فونت شماره 13 و مقالات انگليسي با قلم Times New Roman فونت شماره 12با نرم‌افزار word تهيه شود. مقالات در سایز استاندارد A4 با حاشيه از بالا 6 و پايين 5/6 و راست 5/4 و چپ 5/4 سانتي‌متر تايپ گردد و نهایتاً فواصل بين خطوط به‌ صورت Singl باشد.
3 . براي مقالات فارسي، عنوان مقاله با در نظر گرفتن فواصل بين کلمات نبايد از 60 حرف تجاوز كند و با قلم نازنين سياه 16 تايپ گردد.
4 . نقل قول‌ها: نقل به مضمون و مطالب استنتاج شده از منابع و مآخذ، با حروف نازک و استفاده از نشانه‌گذاري‌هاي مرسوم، مشخص گردد و نام صاحبان آثار، تاريخ، و شماره صفحات منابع، بلافاصله در ميان پرانتز نوشته شود.
5 . مقالات برگرفته از رساله پايان‌نامه دانشجويان با نام استاد راهنما، مشاوران و دانشجو به صورت توأمان و با مسئوليت استاد راهنما منتشر مي‌شود.
6 . چنانچه هزينه هاي تحقيق يا تهيه مقاله از سوي مؤسسه‌اي تأمين مالي شده باشد، بايد نام مؤسسه در صفحه اول درج شود.
7 . مجله حق رد يا قبول و نيز ويراستاري مقالات را براي خود محفوظ مي‌دارد و مقالات مسترد نمي‌گردد. اصل مقالات رد يا انصراف داده شده پس از سه ماه از مجموعه آرشيو مجله خارج خواهد شد و مجله هيچ مسئوليتي در اين زمينه نخواهد داشت.
8 . جهت خدمت هرچه بهتر و بیشتر به محققین و پژوهشگران عزیز در صورت نو و جدیدبودن موضوع ، استخراج مقالات از پایان نامه این دسته از عزیزان به صورت کاملاً رایگان انجام می گردد و در این رابطه هیچ هزینه ای از محقق و پژوهشگر اخذ نمی گردد.
9. براي ارسال مقاله یا پایان نامه خویش لازم است نويسنده يا نويسندگان محترم مقاله خویش را به آدرس ایمیل[email protected] ارسال نمایند تا پس از موافقت سردبیر و ارجاع به داوری، در صورت پذیرش در فصلنامه مذکور چاپ گردد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
88
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
ghanonyar021
ghanonyar021
1399/10/13
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی مطالعات نوین بانکی - شماره ۳ - تابستان ۱۳۹۸

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
مطالعات نوین بانکی - شماره ۳ - تابستان ۱۳۹۸
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک