رسته‌ها

مدیریت استراتژیک پیشرفته، کاربردی

مدیریت استراتژیک پیشرفته، کاربردی
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 2 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 2 رای
این پروژه تحقیقی به‌عنوان اولین پروژه میدانی در سطح خاورمیانه صورت گرفته و تمام استانداردهای کیفی تحقیق را رعایت کرده است، پرسشنامه توسط سرپرست گروه‌های تحقیقی با کمک مهندس ساسان نیک¬پی صورت پذیرفته و روایی و پایایی آن توسط سرپرست گروه‌های تحقیقی و سرپرستان بخش نظارت همچون: مهندس رضا عظیمی کیا، مهندس نیک¬پی، صادق جلالی فر و بعضی اساتید دانشگاه شوشتر و چمران مورد بررسی قرار گرفته و تجزیه‌وتحلیل آماری و تفسیر این پرسشنامه توسط دکترای تجزیه‌وتحلیل آماری سرکار خانم راضیه جعفر آقایی صورت پذیرفته است. انتشار پرسشنامه به همراه مصاحبه هم‌زمان بدون القاء نظر انتشاردهنده پرسشنامه صورت پذیرفته است. این تحقیق در ۹ مجموعه آموزشی به‌صورت بسته‌های آموزشی در اختیار مهندسین پروژه و مدیران پروژه قرار گرفته است.
هدف ارتقا سطح کیفی آموزش و تغیر روند آموزشی در بخش موسسه¬های آموزشی صنعت و دانشگاه و پر کردن شکاف بین صنعت و دانشگاه است.
هدف ما از این تحقیق کمک به پیشرفت پروژه¬ها در این شرایط سخت سیاسی و اقتصادی است و هر بخش از این تحقیق به‌طور میانگین ۸ مرتبه از لحاظ فنی مورد بررسی و تجزیه‌وتحلیل قرار گرفته است.
دو قشر دانشجو و محقق در زمینه‌های تحقیقی با توجه به بازبینی روند نزولی مطالعه در کشور را در نظر گرفته و طبق این زاویه دید سعی کردیم از مطالب حاشیه¬ای و انشایی و هر آنچه برای خواننده خستگی¬کننده است، دوری کنیم. همین مسئله باعث شده که متن، کاملاً کاربردی نگارش شود و این خود یکی از اهداف محققان در این تحقیق به شمار می‌رود.
امید است با این بسته‌های آموزشی فقر آموزشی از بین رفته و سازمان‌های صنعتی در بخش نمکزدائی کشور به سمت سازمان‌های یادگیرنده حرکت کنند و ارتقاء سطح بهره¬وری از عوامل تولید، به‌ویژه انسان و تکنولوژی در جهت افزایش تولید با نگاه تام به زندگی شیشه¬ای و خانوادگی و کاری نیروهای اصلی و سازنده سازمانی صورت پذیرد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
310
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
darvishi123
darvishi123
1399/10/08

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی مدیریت استراتژیک پیشرفته، کاربردی

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
مدیریت استراتژیک پیشرفته، کاربردی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک