رسته‌ها

ثروت از رگ گردن به شما نزدیک تر است

ثروت از رگ گردن به شما نزدیک تر است
امتیاز دهید
5 / 3.5
با 4 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 3.5
با 4 رای
این کتاب در مورد ثروت نگاشته شده است که یک نعمت الهی و جزو ضروریات زندگی من و شماست، ثروتی که می‌تواند سرآغاز تغییر در هر زمینه‌ای باشد. منظور از ثروتمندشدن، پولدار شدن نیست و ثروتمند واقعی کسی است که در تمام ابعاد زندگی رشد کرده و خود را ساخته باشد. سپس شرط لازم برای پولدار شدن، ثروتمند بودن است. من این کتاب را برای کسانی نوشتم که در بدترین شرایط ممکن و زیر خط فقر ذهنی و مالی هستند. برای کسانی که در تشنه رسیدن به ثروت و موفقیت هستند و تصمیم گرفته‌اند به کمک ابزاری به نام ثروت به تک‌تک رؤیاهایشان، برچسب «به این هم رسیدم» بزنند.
با خواندن این کتاب به چه چیزی می‌رسید؟
هدف من از نوشتن این کتاب، فقط این نبوده که اطلاعات شما را بیشتر کنم. بلکه هدف من این است که با اطلاعات کاربردی در این کتاب، شما را به ۵۴ اقدام آنی با عنوان «همین حالا انجامش بده» دعوت کنم. بدون شک این کتاب نقشه رسیدن به ثروت است و در صورت انجام این تمرین‌ها، بعد از طی کردن مسیر تکامل خود، به ثروت خواهید رسید. دلیل این ادعا این است که محتویات کتاب صرفاً بر اساس دانش نیست بلکه بر اساس تجربه عملی صدها نفر در جهت ثروتمند شدن است.

این کتاب ۴ فصل دارد و در آن ثروت به یک قله تشبیه شده که برای رسیدن به این قله، در فصل اول باید تجهیزات و زیربنای ثروت را آماده کنید و در فصل دوم با دره‌های این قله که همان فقر است آشنا شوید و در فصل سوم هم‌تیمی‌هایی برای صعود به قله ثروت به شما ملحق خواهند شد و در فصل آخر سرانجام به قله ثروت صعود خواهید کرد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
260
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
mohamad.13621368
mohamad.13621368
1399/08/30

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی ثروت از رگ گردن به شما نزدیک تر است

تعداد دیدگاه‌ها:
1
جابجا کردن کلمه ی "خدا" با "ثروت" نشاندهنده ی خیلی از حقایق است که هر فرد آگاه را از خواندن کتاب دلزده می کند.
ثروت از رگ گردن به شما نزدیک تر است
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک