رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
شیدای گمنامی
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 7 رای
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 7 رای
370 صفحه

زندگی‌نامه عرفانی و اخلاقی آیت الله سید حسین قاضی تبریزی برادرزاده آیت‌الله حاج میرزا علی آقا قاضی‌ طباطبائی

این کتاب در دو مقدمه و هفت فصل تنظیم شده است.
مقدمه اول به قلم سید محمد صادق قاضی طباطبائی فرزند مرحوم آیت الله سید حسین قاضی و دیگری به قلم مولف کتاب حاضر بیان گردیده است .
فصل اول کتاب، شجره نامه خاندان طباطبائی تبریزی را بیان و با توضیحاتی درباره نیای این عالم وارسته به بیان یادداشت های سید ابوالقاسم قاضی درباره پدرش می پردازد.
فصل دوم این کتاب درباره ولادت و تحصیلات، تالیفات و اجازات ایشان است و در ادامه با بیان یاداشت هائی از آقای قاضی به استخاره های ایشان و روضه هفتگی و در پایان به ازدواج و وفات ایشان می پردازد.
فصل سوم در بیان اسامی اساتید و شاگردان ایشان است؛ از برجسته ترین اساتید ایشان می توان به میرزا ابوالحسن انگجی، آقا ضیاء عراقی، شیخ احمد کاشف الغطاء، میرزا علی آقا قاضی، حاج آقا حسین قمی، شیخ عبدالکریم حائری، سید محمد حجت کوه کمری، اشاره نمود.
فصل چهارم از این کتاب به بیان خصوصیات اخلاقی ایشان در کلام دیگران می پردازد.
فصل پنجم دیده ها و شنیده های پسر از پدر نام یافته است. دراین فصل از زبان سید محمد صادق قاضی طباطبائی به نکات دقیق و ناگفته ای از زوایای گوناگون زندگی ایشان پی می بریم.
فصل ششم مصاحبه های است که مولف با افرادی چون سید مصطفی آرنگ، سید محمد الهی، آیت الله میرزا محسن دوزدوزانی و دیگرانی چند ترتیب داده و در این فصل آورده است.
فصل هفتم و پایانی این کتاب نیز حاوی تصاویر و اسناد مختلفی از زندگی آیت الله سید حسین قاضی طباطبائی است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
نافله
نافله
1399/09/14
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی شیدای گمنامی

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
شیدای گمنامی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک