رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
اصول تلویزیون رنگی
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 3 رای
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 3 رای
بررسی و تحلیل شاسی تلویزیون رنگی مولتی سیستم و گسترده پارس برن
از آنجایی که تلویزیون و به ویژه تلویزیون رنگی در امر آموزش نقش بسیار مهمی دارد و علاوه بر استفاده عادی در کنترل کیفیت تولیدات صنعتی و امور آموزشی و علوم پزشکی از آن بطور گسترده استفاده می شود ، لازم است در مورد اصول کار تلویزیون رنگی تعمق و تفکر بیشتری نمود . با توجه به نیازی که مخصوصاً در مورد تشریح و طرز کار گیرنده های جدید تلویزیون رنگی مولتی سیستم احساس می شد ، کتاب حاضر تهیه و تدوین شده و به علاقه مندان و متخصصان این رشته تقدیم می گردد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
NORYAR
NORYAR
1399/09/15

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی اصول تلویزیون رنگی

تعداد دیدگاه‌ها:
2
سلام خاهش میکنم بزارید کتاب هارو راحت و بدونه امتیاز دانلود کنیم.. کتاب های قدیمی عالی هستن و بهتره بیشتر جمع اوری کنید سپاس از زحمات شما.. واقعا توی ایران دانلود رایگان کتاب نداریم و این یک فاجعه حصاب میشه.. اینجام با دردسر امتیازها مواجه هستیم.. خب شاید من کتاب نداشتم بدم.. قانون رو جوری کنید هرکی یک یا دوتا کتاب داد برا همیشه دسترسی نامحدود به این سایت داشته باشه برای دانلود کتاب
اصول تلویزیون رنگی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک