رسته‌ها

قانون یار - شماره ۲ - تابستان ۱۳۹۶

قانون یار - شماره ۲ - تابستان ۱۳۹۶
امتیاز دهید
5 / 5
با 1 رای
امتیاز دهید
5 / 5
با 1 رای
اکنون که دوره دوم فصلنامه قانون یار با ارسال مقالات متعددی از پژوهشگران و محققین فرهیخته آماده ارائه و چاپ می باشد باید گفت در این دوره مقالات ارسالی پژوهشگران به بیش از شصت عنوان مقاله رسید که نسبت به مقالات ارسالی دوره اول رشد چشمگیری داشته است اما به هر حال مقالات تایید شده و چاپ شده توسط سردبیر و هیات داوران به کمتر از سیزده مقاله رسید.
لازم به ذکر است به واسطه پذیرش و چاپ مقالات در سطح علمی و کیفی بالا در دوره اول مقالات فصلنامه قانون یار به خواست خداوند بزرگ و متعال، پایگاه های نمایه مقالات علمی، تمامی مقالات چاپ شده در دوره اول این فصلنامه را نمایه نمودند و من بعد فصللنامه قانون یار با انعقاد همکاری با پایگاه های علمی معتبر فعالیت خود را ادامه می دهد. از جمله مهمترین پایگاه های نمایه مقالات فصلنامه قانون یار می توان به پایگاه های علمی زیر اشاره داشت:
پایگاه مرجع دانش(سیویلیکا)- پورتال دانشگاه علوم اسلامی- پایگاه مقالات علمی نور-جهاد دانشگاهی-پایگاه نشریات تخصصی پانتا-مگیران و همچنین می توان به تخصیص شماره های استاندارد بین المللی همچون ارکید کد بین المللی orcidcod و همچنین تخصیص شناسه بین المللی issn به شماره ۳۷۰۱-۲۵۳۸ و نیز اخذ شماره doi که در دست انجام می باشد. امید است مقالات حقوقی تایید و چاپ شده در این دوره مورد توجه و قبول تمام حقوقدانان این مرز و بوم و نیز اعضای علمی وزارت علوم قرار گرفته تا افتخار دیگری برای فصلنامه تازه تاسیس قانون یار ثبت گردد.
در پایان لازم می دانیم از تمامی پایگاه ها و سازمان های علمی که فصلنامه قانون یار را قابل دانسته و با فصلنامه مذکور قرارداد همکاری متقابل را امضا نموده اند تشکر و تقدیر کرده و به پاس این اعتماد غرورآفرین لوگو تمامی نهادها و سازمان های مذکور را روی جلد فصلنامه قید و درج نماییم.

دکتر بهنام اسدی
سردبیر و صاحب امتیاز فصلنامه قانون یار
تابستان ۱۳۹۶
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
292
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
ghanonyar021
ghanonyar021
1399/08/14
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی قانون یار - شماره ۲ - تابستان ۱۳۹۶

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
قانون یار - شماره ۲ - تابستان ۱۳۹۶
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک