رسته‌ها
آئین دوست یابی
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 17 رای
نویسنده:
مترجم:
رشید یاسمی
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 17 رای
پیدا کردن یک دوست خوب برای همه‌ یک نیاز اساسی است. همه‌ می‌خواهند تاثیرگذاریشان را در زندگی دوستانشان احساس کنند. مهم‌تر از همه‌ی این موضوعات، حق مسلم همه‌ی انسان‌هاست که دوست بدارند و دوست داشته شوند. دیل کارنگی نویسنده‌ی کتاب آیین دوست‌یابی یکی از اولین نویسندگانی بود که درباره‌ی این موضوع تحقیق کرد و کتابی قابل فهم برای همه نوشت. کتابی که هنوز هم بعد از حدود یک قرن از نوشته شدن همچنان در فهرست پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین کتاب‌های روانشناسی و خودشناسی قرار دارد.
کتاب آیین دوست‌یابی، (How to Win Friends and Influence People) نوشته‌ی دیل کارنگی است؛ این کتاب تا امروز بیشتر از پانزده میلیون نسخه فروش داشته است و در سال‌های اخیر نسخه صوتی این کتاب هم مخاطبان زیادی پیدا کرده است. عنوان فرعی این کتاب «چگونگی دوست شدن و تاثیرگذاری روی اطرافیان » است. این کتاب در رتبه‌ی نوزدهم از صد کتاب تاثیرگذار قرن مجله‌ی تایمز در سال 2011 قرار دارد.
دیل کارنگی، پیش از نوشتن این کتاب، متوجه شد افرادی که در کسب و کار خودشان موفق هستند، لزوما علم بالایی درباره‌ی آن موضوع ندارند، بلکه روابط عمومی بالای آن‌هاست که سبب موفقیت در کارهایشان می‌شود. این موضوع اولین جرقه‌ی نوشتن کتاب آیین دوست‌یابی بود. کارنگی سال‌های زیادی را صرف خواندن کتاب‌ها و بیوگرافی‌های افراد مشهور کرده بود؛ روی روابط انسانی و رفتار‌های آن‌ها دقیق شد و به این ترتیب بود که در سال 1936، کتاب آیین دوست‌یابی را نوشت.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
356
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
sagaro
sagaro
1399/08/14

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی آئین دوست یابی

تعداد دیدگاه‌ها:
3
بسیار عالی کتابی فوق العاده زیبا توصیه میشه ... به دوستان عزیز اهل مطالعه و عشق
[quote='yashartr']این کتاب قبلا دوبار آپلود شده![/quote]
بله چند جلد از این کتاب با ترجمه های مختلف موجود هست.
آئین دوست یابی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک