رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
یاد صادق هدایت
امتیاز دهید
5 / 0
با 0 رای
امتیاز دهید
5 / 0
با 0 رای
بیش از پنجاه سال از مرگ صادق هدایت می گذرد. کتابها و مقالات بسیاری درباره زندگی و آثار وی از سوی نویسندگان و منتقدان منتشر شده است. بحث هدایت شناسی انگار تازه آغاز شده است. سالی نیست که چند کتاب و مقاله ارزشمند درباره جنبه های گوناگون و متفاوت زندگی و آثار هدایت منتشر نشود و این نشانه اهمیت صادق هدایت در عرصه فرهنگ و ادبیات ایران است.
مجموعه ای را که پیش رو دارید، به قصد شناخت زندگی و آثار صادق هدایت گردآوری شده است. تصور اولیه بر این بود که در یک مجلد خواهد بود. اما حجم صفحات مقالات گردآوری شده، چندین جلد مفصل خواهد شد که به تدریج منتشر می شود. در این مجلد تلاش شده گزیده ای از مهمترین مقالات درباره صادق هدایت را کنار هم گذاشته شود.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1399/07/16
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی یاد صادق هدایت

تعداد دیدگاه‌ها:
2
افتخار به عظمت باستانی
(یک کشور) تا آن حد مفید است که موجب تشویق و پیشرفت مادی و معنوی یک ملت در نبرد با آینده شود، نه اینکه او را خودپسند و متعصب بار بیاورد و به خواب غفلت ببرد.
کسی منکر ملیت، زبان و افتخارات گذشته ی ایران نمی باشد.
تا همان اندازه که نسبت به زمان و مکان در مسیر
تاریخی ،
مقامی برای خود احراز کرده ایم اما تکرار و تاکید بر ملت چند هزار ساله یک قدم هم ما را جلو نمی برد.
صادق هدایت
از دست امثال شماها به مرز جنون رسید و در نهایت خودکشی کرد. البته باز شانس آورد که نکبت 57 را ندید؛ وگرنه نمیدانم چکار میکرد. سخنان جالبی هم درباره اسلام و نقش آن در ایران دارد. نمیخواهید چند تا از آنها را بنویسید؟!
یاد صادق هدایت
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک