رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
دراکولا - جلد 1
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 9 رای
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 9 رای
جاناتان هارکر به نمایندگی از شرکت وکلای اقتصادی، به منظور نهایی کردن قراردادی با نجیب زاده ای از ترنسیلوانیا به نام کنت دراکولا به کوه های کارپات سفر می کند. اما او هیچ نمی داند که با سفر به این منطقه، تمام چیزهای باارزش زندگی اش در خطری مرگبار قرار خواهد گرفت؛ چرا که دراکولا، نامیرا و خون آشامی صدساله است که روزها می خوابد و شب ها به منظور خوردن خون قربانیان بی دفاع خود به کمین می نشیند. دراکولا به محض ورود به خاک انگلیس، توجه خود را معطوف اطرافیان جاناتان، به خصوص همسر عزیزش مینا، می کند. جاناتان و دوستانش برای نقش بر آب کردن نقشه های شیطانی دراکولا، باید عجیب ترین و مضحک ترین خرافه ها درباره ی خون آشامان را به عنوان حقیقت بپذیرند و پا به ماجراجویی خطرناکی بگذارند که حتی در بدترین کابوس هایشان نیز آن را ندیده بودند. کتاب ارزشمند و به یاد ماندنی دراکولا، نوشته ی برام استوکر، در سال 1897 برای اولین بار به انتشار رسید و قوانین و استانداردهای تمامی داستان های مربوط به خون آشامان را از نو نوشت.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1399/12/16

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی دراکولا - جلد 1

تعداد دیدگاه‌ها:
1
خیلی ها این کتاب رو میخونن و میگن ترسناک نبود. اما نمیدونن اگه همین کتاب رو اواخر قرن ۱۹ میخوندن (انتشار ۱۸۹۷ م.) شبها جرات بیرون اومدن از خونه رو نداشتن. بنظر من دارکولای برام استوکر شاهکاره و ترسناکترین کتاب دنیاست.
دراکولا - جلد 1
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک