رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
فضانوردان پیش از تاریخ
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 14 رای
نویسنده:
مترجم:
صدیقه شریف
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 14 رای
در این مجموعه، افزون بر 300 مدرک و تصویر از آثار باستانی نقاط مختلف جهان مانند فرانسه، آلمان، انگلستان، امریکا، هلند، اسپانیا، برزیل، فنلاند، ژاپن، ترکیه، یونان و روسیه گردآمده است. نویسنده ذیل این مدارک، از شگفتی‌های بسیاری در باره تمدن‌های درخشان انسان در دوران پیش از تاریخ سخن به میان آورده که از آن جمله است:
ماشین‌های فضایی در سنگ‌واره‌ها، مریخی‌های ویتنام، فیل‌های امریکا، نژادهای گمشده در جنگل‌های آمازون و ابزارهای اتمی و لیزری پیش از توفان.
بخش عمده‌ای از کتاب به تصاویر و عکس‌هایی از مباحث مطرح شده اختصاص دارد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
sasanpeter1949
sasanpeter1949
1399/07/23

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی فضانوردان پیش از تاریخ

تعداد دیدگاه‌ها:
3
شب ۲۸ شهریور ۱۳۵۵، ساعت ده و نیم تماس‌های مردم با نیروی هوایی ارتش خبر از رؤیت شیئی پرنده در افق شمالی تهران در منطقهٔ شمیران داد. پس از تأیید این گزارش‌ها توسط برج مراقبت فرودگاه مهرآباد تهران، از پایگاه هوایی شاهرخی (نوژه) دو فانتوم عازم تهران می‌شوند. خلبان هواپیمای اول پس از نزدیک شدن به شیء متوجهٔ از کار افتادن آلات دقیق و وسایل ارتباط رادیویی هواپیما شده و به پایگاه بازمی‌گردند. اما خلبان هواپیمای دوم تلاش می‌کند به شیء ناشناخته نزدیک شده و آن را مشاهده کند. وی می‌گوید: «حرکت‌های خیلی سریع می‌کرد و با سرعت بالا جابجا می‌شد. از خود چهار نور ساطع می‌کرد. از قسمت بالای آن نوری قرمز و چشمک‌زن، در پایین نوری نارنجی رنگ و در طرفین نوری آبی رنگ ساطع می‌شد. این نورها به قدری شدید بودند که امکان دیدن بدنهٔ این شیء وجود نداشت.»
پس از نزدیک‌تر شدن، جسم نورانی کوچکی از آن جدا و به هواپیما نزدیک می‌شوند. خلبان تصور می‌کند که موشک به سمت وی شلیک کرده‌است: «من فکر کردم موشکی به سمت من شلیک شده و سعی کردم با موشک حرارتی آن را هدف قرار دهم؛ ولی وقتی موشکم را انتخاب کردم، متوجهٔ از کار افتادن وسایل دقیق و خاموش شدن همهٔ چراغ‌ها بر روی صفحهٔ مقابلم شدم. در آن لحظه آلات دقیق شروع به نوسان کردند و ارتباط رادیویی هم از کار افتاد.»[۱]
با دور شدن هواپیما، جسم نورانی هم از تعقیب آنان صرف نظر می‌کند. تعقیب و گریز در آسمان تهران ادامه می‌یابد. خلبان رویت چند جسم نورانی دیگر را در بالای سر خود و سایر نقاط تهران گزارش کرده‌است؛ که هر بار همانند مورد اول با نزدیک شدن به آن، ارتباطات رادیویی هواپیما از کار می‌افتد.
یک ماهوارهٔ نظامی آمریکا نیز اجسام نورانی را بر فراز تهران رصد کرده‌است.[۲]
Peter Kolosimo که اسم مستعار Pier Domenico Colosimo است متولد ۱۹۲۲ و متوفی ۱۹۸۴ از ژورنالیست‌ها و نویسندگان تقریبا نام‌دار ایتالیایی بود که زمانی هم جزو نیروهای مقاومت ایتالیا در مقابل فاشیسم جنگید و بعدتر حتی چپی شد و مقداری هم استالینیست دوآتشه و بعدترها رفت دنبال کتاب‌های تخیلی.
کتاب‌های وی جزو آثار «شبه علمی» و «شبه تاریخی» گذاشته میشه و Jason Colavito چهار مقاله در بلاگ خود وی همچنین یک کتاب به نام Faking History - Essay on Aliens, Atlantis, Monsters, and More‌ در نقد ادعاهای پیتر نوشته، به هر رو این کتاب‌ها رو نباید با کتاب‌های تحقیقی علمی یکی گرفت و جدی حساب‌شون کرد و گرنه حضور مریخی‌ها در ویتنام که سهله باید حضور نپتونی‌ها در ایران رو هم بهش اضافه کرد!
فضانوردان پیش از تاریخ
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک