رسته‌ها
نامه مهران کیت - جلد 1
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 14 رای
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 14 رای
تهیه و تدوین: شرکت الکترونیکی مهران کیت

کتاب نامه مهران کیت در چندین جلد شامل معرفی کیت‌های مهران کیت‌، پاسخ به پرسشهای الکترونیکی شما...، و مطالب الکترونیکی متنوع دیگر که با همت مهندس علی قربانی و موسسه مهران کیت نقش مهمی در آموزش الکترونیک به جوانان علاقمند از دهه 40 تاکنون ایفا نموده است.

درباره مهران کیت
بنام خداوند جان و خرد
تاریخ پیدایش کیت های الکترونیکی در ایران
در سال 1346 خورشیدی مغازه کوچکی در یکی از پاساژهای شمال میدان سپه آن روز تهران که امروز میدان امام خمینی نامیده میشود افتتاح گردید. این منطقه از سال ها پیش به بازار لوازم صوتی تبدیل شده بود و کلیه فروشگاه های آن به خرید و فروش رادیو ، ضبط صوت ، گرام و قطعات و لوازم آن اشتغال داشتند. در آن زمان لوازم الکترونیکی موجود در بازار به همین دستگاه ها خلاصه میشد. در بعضی از فروشگاه ها دستگاه تقویت صدا (آمپلی فایر) که در مساجد و مدارس کاربرد داشت عرضه میگردید.
ما نیز در این بازار به نام (( رادیو مهران)) کار خود را با خرید و فروش قطعات الکترونیکی و ساختن و سرویس آمپلی فایرهای صوتی آغاز نمودیم....
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
135
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
yahee33
yahee33
1399/09/09
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی نامه مهران کیت - جلد 1

تعداد دیدگاه‌ها:
5
عاشق این مهران کیت بودم ،تمام کارهاش روی حساب و کتاب انجام می‌شد و دقیق بود و بدون خطا .واسه یه کیت که چند قطعه جزئی داشت هم حتی کلی مطلب و آموزش همراه بسته قرار داشت .دلم واسه کیت رادیو ۵ترانزیستوری که آخرش هم نتونستم راش بندازم تنگ شده چون به دلایلی قطعاتش رو گم کردم .ولی دنیا و زندگیمو ساخت .
چه کردید یا دل من....سالها بود دنبال خاطرات گمشده ام می گشتم.حتی چندین سال دنبال همین نامه مهران کیت گشتم- که در دهه شصت با اشتیاق میخریدم همه را و بعدا در اسباب کشیها گم شدند_
همین طرح روی جلدش دلمو به هیجان آورد الان
کتاب خوبی بود ، کاش بیشتر تهیه میکردید ، مبانی الکترونبک را شرح میدهد
حیف تو ایران الکترونیک بازار کار نداره الان الکترونیک فقط جنبه تفریحی داره ......
تو سایت مهران کیت عضو بشید بخش مقالاتش همه این نامه ها موجوده
نامه مهران کیت - جلد 1
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک