رسته‌ها
در گرمای شب
امتیاز دهید
5 / 3.8
با 9 رای
امتیاز دهید
5 / 3.8
با 9 رای
داستان درباره کارآگاه سیاهپوست فیلادلفیایی است که به طور تصادفی درگیر کشف معمای یک قتل و کمک به کلانتر شهری کوچک در می سی سی پی می شود.
در شبی گرم در اسپارتا، میسیسیپی، «سم وود»، پلیس گشتی، جنازه کارخانه‌داری اهل شمال را می‌یابد که درصدد راه‌اندازی یک کارخانه بوده‌است. سپس در ایستگاه قطار به مرد سیاه‌پوستی مظنون می‌شود و او را دستگیر می‌کند. اما به‌زودی معلوم می‌شود که مرد، «ویرجیل تیبز» خود پلیس جنائی و از اهالی فیلادلفیا است. «بیل گیلسپی» رئیس پلیس جدید شهر هم مثل اهالی شهر نگاهی نژادپرستانه دارد و مایل نیست که «تیبز» در این ماجرا دخالت بکند. با این همه، «تیبز» کوتاه نمی‌آید و سرانجام معمای قتل را حل می‌کند. این کتاب برنده بهترین رمان پلیسی سال 1965 و همچنین برنده جایزه ادبی ادگار آلن پو شده است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
202
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
morad850
morad850
1399/11/25

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی در گرمای شب

تعداد دیدگاه‌ها:
2
به لحاظ ساختار معمایی پلیسی قوی نیست.ولی داستان رو با جرئیات نوشته. بیشتر حول مسائل تبعیض جنسیتی میپردازه.سرگرم کننده هست و گویا قبلا هم فیلمی به همین نام از این رمان ساخته شده.در کل خالی از لطف نیست خواندنش ولی پلیسی خوان های قهار انتظار نوشته هایی مثل آگاتا کریستی و یا آرتور کانن دویل را نداشته باشند از این رمان.
داستان پلیسی جالبی است که پلیسی خوان های حرفه ای ازخواندنش لذ ت خواهند برد‌ وترجمه آن نیز خوب است فیلم سینمایی به همین نام درسالیان دوربراساس ان ساخته شده که نسخه دوبله شده آن درسینماها و تلویزیون ملی ایران نمایش داده شده است.
در گرمای شب
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک